Gå til innhold

Er så lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to gutter med min eks, og en liten gutt med min nye sambo. Min eks flyttet 5 timer unna for to år siden. Barna sliter veldig p.g.a dette.

De er hos faren 1 langhelg i mnd. Da møtes vi på halvveien. Er så lei! Gjør det jo for barna, men er ofte problemer. Minsten hater å kjøre bil, så å ta han med funker dårlig... Og sambo jobber skift, så er ikke så lett å få alt til å klaffe. Er bare en gang i mnd. men herlighet så mye lettere det hadde vært om han bodde her. Må bare syte litt nå, for er sååå lei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur og snakk med de på familiekontoret/meklingskontoret og hør med de. Jeg ville ikke funnet meg i det, du har også andre å ta hensyn til. Har far andre å ta hensyn til?

Skrevet

Ja, han er gift og de har etter mye om og men fått en liten jente nå. Kan jo ikke gjøre noe med at han har flyttet, så må jo bare møte han halvveien. Er bare så innmari lei av all reisingen. Kjedelig for barna også, som må ta fri fra skolen hver mnd.

Skrevet

Skjønner du er lei.

Men, du må ikke møte ham på halvveien. Om dere ikke avtaler annet dere mellom så er det faktisk hans oppgave å hente og levere ved samvær, fra dør til dør.

Skrevet

Men, om jeg nekter blir det full balluba her... Han kan ikke kjøre 5 timer tur- retur iløpet av en helg. Og det er jeg som får høre det fra alle hold...

Skrevet

Skjønner det. Faren ti 2 av barna her flyttet til andre siden av landet. Han vil at jeg skal kjøre fly en vei med barna.

Det er helt uaktuelt. Han blir sur men det får han bare bli nå, har sagt til han at det er på tide han begynner å ta konsekventer av det han gjør. Jeg har vært for snill med han i lang tid så han er ikke vandt til at jeg setter ned beinet, men nå er det nok.

De venner seg til det også, la han bli irritert, du og barna har ikke valgt at han skal flytte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...