Gå til innhold

Sløv lørdagskveld....


Karomamma

Anbefalte innlegg

...hadde tenkt å pakke bort jula i kveld, men det går tregt, gitt. Jeg har brukt 2 timer på å samle sammen 3 nisser, adventsstjerna og noen lysestaker. Veeeeldig motivert for jobben, he he.

 

Karopappaen har vært ute på jobb siden 8 i morges og kommer nok ikke hjem før utpå natta. Han skal jobbe to runder i morra også, så det blir dessverre ikke noen konsert på meg i morra kveld. Hadde vært moro å hørt på dritgrei, men det får bli en annen gang.

 

Vi to jentene har bare soset rundt og kost oss i hele dag. Hadde besøk av en venninne til lunsj og jeg benyttet anledningen til å springe ut til frisøren mens hun underholdt Karosnuppa. Fiiiiin og fjong og fiks på håret er jeg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... kom arbeidslyst og treng deg på! Men det er jo bare trettendedag i dag - jula kan jo godt være helt til tjuendedag, den c",)!

Jeg har tatt bort litt småtteri jeg også, men har tenkt å beholde så mange av de koselige julelysene så lenge som mulig: adventsstjerne, julelysestaker, og den trivelige lysslyngen med fake granbar som ligger oppå hjørneskapet sammen med et par søte hjemmetovede nisser...

Juletrelysene ute kunne jeg tenkt meg å beholdt til våren - her inne i skogen er det nemlig ikke gatelys, så det gir sånt koselig lys ute. Og endelig har det jo kommet litt snø også, så.... c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten helt ensom i kveld jeg!!! Hvis dere ser bort fra den j...la...irriterende kattungen Ulla som henger i buksebeinet mitt. Tv`n er svart på 3 uka....j...la Canal Digital!!! Gubben sover, og det har han gjort siden kl 13.15.....syk sier`n....... Mine 3 eldste barn er på lan eller link eller kall-det-hva-som-helst.... og småttisene sover søtt! Vel.... kanskje ikke så "søtt" for Leah, for inne hos henne lukter det realt folkemøkk! Tutta begynte dagen i dag med å fjerne pysj og bleie og kline bæsj over hele seg selv og senga, samt kaste litt her og der.... Sto opp før hana`n gol og badet henne og vasket over alt!... trodde jeg.... Men i følge stanken så gjemmer det seg noe.... Ja..ja... forsvinner ikke til i morgen det vet jeg! Da har jeg litt å finne på da og....hehe.... Ellers er alt på høyden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh - der minnet du meg på hvordan min eldste holdt på! Hun var helt kronisk på å ta av pysjen og bleia, men vi hadde heldigvis aldri den varianten at bleia var full av store forretninger...

Jeg var ¨på konstant jakt etter pysjer med lukking bak på ryggen, så hun ikke skulle greie å få dem av selv....ikke store utvalget til en ett-toåring, nei!

 

Senga må nok ut, og frem med hageslangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen jeg har jo skrubbet hele senga med grønnsåpe og kjøkkenskrubb!!!!! Det verste er jo at jeg må sove i stanken i natt og..... pluss ved siden av en mann som ligger og syns synd på seg selv og sukker i søvne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm. Sengebunnen? Madrassen, da? På veggen? Nedi bak gulvlisten? Hadde en bikkje en gang som hadde diare - den satt seg oppetter veggen, og så rant det ned bak gulvlisten. Brukte noen timer med q-tips, da ja...

(nesten som MSN, dette?)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har skrubbet bunnen og skiftet madrassen!!! Men muligheten for at det sitter på lister og vegger er sterkt tilstede....lukter jeg!!!

hehe...ja det er jammen nesten som msn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere chatter lissom? He he, Q-tips!!!

 

Men.... det derre med pysj og bæsj og sånn: Noen ganger i det siste har jeg lagt Karosnuppa med body og strømpebukse for jeg er så DRITT lei (bokstavelig talt) av nattlige avkledningsmanøvre...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være at du hallusinerer littegrann? Var sånn med meg da katta drev på som verst inne - syns det luktet kattebæsj overalt enda det var helt rent. Kun meg som luktet det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at ungene må igjennom en sånn periode!! Har opplevd det med alle mine. Men vi får tro disse småjentene gjør seg ferdig med nattlig avkledning nå..... og IKKE begynner med det igjen i tidlige ten-år (les før fylte 20)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm........har du husket å vaske hendene dine da?

 

 

 

 

Hehehehehe...............moroklumpen.............tenkte siden vi mammaer ofte glemmer oss selv helt i dagens strev med å gjøre alle til lags........eller gladlaks som jeg heller kaller det;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahaha, nå kom jeg bare på verdens beste historie!

 

Moren og faren min skulle til Kiel, og hadde bestilt seg en lugar av de litt mer luksuriøse. Da de kom inn, snuste faren min i lufta og syns det luktet skikkelig - ja, bæsj. Han er typen som klager - så det tok ikke lang tid før de var innstallert i ny lugar. Men jaggu! luktet det ikke like fælt der. Faren min jazzet seg ordentlig opp, det stakkars lugarpersonalet(eller hva de heter) tryllet frem en ny lugar av bedre standard, må vite, for kunden har jo alltid rett osv.

 

Da de vel var installert der, hang lukten fortsatt i - men nå grep min mor inn før det hele gikk over stag. Faren min ble nektet å klage mer før hver mulighet var undersøkt. Flere teorier ble lansert - feil ved ventilasjonsanlegget, problemer med ledningsnettet. Til sist viste det seg at synderen var en huundebæsj under skoen til faren min...........

 

Mamma var såååå flau..... c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA HA HA HA HA HA!!!

Minner meg om første gangen jeg hørte faren min banne noe inni.... Den søte lille kattungen Mikke hadde lagt igjen et fint visittkort INNERST i tøffelen hans. Hi hi hi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DJEEEEEEEEEEEEEEEZES så hysterisk morsom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha..................;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...