Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 hei lurer på om noen har vært på dette hotellet og om det er et bra hotell,jeg og barne mine hadde tenkt oss dit til våren og ville blitt glad for noen råd og tips om dette stedet
Clue Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Det er et helt greit hotell, hverken mer eller mindre. Gode leiligheter, stor plass. Ulempen er at det ligger ca 800 m fra stranda, men det går badebuss hvert 15. minutt. Ikke noe særlig å gå i varmen (40 grader da jeg var der), selv om det ikke er så langt. Greie bassenger, også barnebasseng, trivelig miljø. Skal jeg dit flere ganger, ville jeg nok ha valgt et hotell nærmere sentrum, det ligger ca 5 km unna. Side village ligger også i et slags sentrum, Kumkøy, men et er langt i fra så trivelig som selve side. Så altså, 800 m fra stranda, og 5 km fra Side, trekker kraftig ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå