Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Igår var jeg på jobb, og hørete noen kollega nevne blodpølser. Hva er det for noe? Ov hva kan man lage av det? Høres jo kjempe ekkelt ut...
Cille Med To Søte Små Gullunga Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Du kutte dæm opp i skiver å steike dæm me sukker på!! Dritgodt!!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Man får kjøpt det i de fleste matbutikker. Er kjempegodt og veldig mektig, nydelig med sukker på og tyttebærsyltetøy til! Bare så synd sambo ikke liker det...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Det må være typen med rosiner. Fikk en annen sort en gang, og de smakte ikke godt! Ellers er det godt med blåbærsyltetøy på også)
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 jaaa stekt med sukker(i skiver) på e snadder som nevnt oppe her på lista,med et glass melk til,mmm. det e lenge siden jeg har spist:o)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 HEHE hadde pica på det hele mitt forrige svangerskap, åt det minst en gang om dagen.... Nu i mitt andre, kan jeg ikke fordra det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå