Gå til innhold

Det er tryggest her....


Velve

Anbefalte innlegg

sammen med dere gode gamle kjente damene...Jeg har dristet meg inn på andre foraer,- og jammen er de ikke så fryktelig strenge...og anonyme...usjamei, jeg blir her i varmen jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har så rett!!! Jeg blafrer litt rundt og leser.... men blir som regel sånn halv-skremt og drar tilbake hit for å kjenne varmen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir skjelven på div forumer jeg....snakk om strenge "tanter"...

da er det her inne jeg føler meg mest hjemme ja.dere er snille og ikke farlige i det hele tatt =) å så tåler dere maset mitt,hehe....=0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler vel kanskje om at vi ikke har så mye vi trenger å prøve overbevise verden om lenger.......og derfor gidder vi ikke "krangle" eller være så fryktelig strenge. Og det at man også er rausere med årene.....Ikke noe vondt om yngre, snakker kun av egen erfaring. Og jeg har blitt et rausere menneske jo eldre jeg har blitt. Men også mye mer trygg på at jeg kan ha min mening uten å prøve å overbevise alle andre om at det er den rette meningen å ha:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med dere alle! Men det er jo moro å surfe da... Jeg må innrømme at jeg finner mye god underholdning i å lese litt rundt forbi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me too... c",)

 

Jeg surfer også bittelitt rundt og leser - av og til skriver jeg litt også, hvis jeg tør - men det er her jeg trives best, ja. Tror kanskje det kommer av at vi er så modne...c",)?

Og dessuten så tror jeg det er avgjørende at vi er så måteholdne med den derre "anonym"knappen....den brukes bare i nøden c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...