Gå til innhold

Kreve sterilisering i solidaritet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig slik at mange kvinner kunne tenke seg å kreve av sin mann at han steriliserer seg i solidaritet når hun ikke lenger kan få barn (menopause)? Det ble hevdet med stor tyngde av noen jeg traff, men er det mest usmakelige kontroll-behovsstyrte innfallet jeg har hørt på lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da passe horribelt å skulle kreve at mannen går igjennom en operasjon, som overhodet ikke er nødvendig. Og spesielt når det er pga av at vi fra naturens side er sikret så vi ikke trenger nettopp den slags operasjon da.

Skrevet

Tanken var visstnok at "kan ikke jeg så skal ikke han kunne", samt å sikre at ikke han fikk flere barn om forholdet skulle gå overstyr. Det er ikke den slags valg jeg ønsker å ta for noen her på jorden, må jeg si.

Skrevet

en helt utrolig holdning, høres ikke sunt ut. tenk for en sløsing med helsevesnet!

Skrevet

Tror nok ikke det er helt vanlig nei:) Her i heimen er jeg sjeleglad for at gubben har gått med på å gjøre inngrepet. Av den enkle årsak at det er et langt mindre komplisert inngrep for menn!

Skrevet

Tror nok denne "noen" som du traff hadde et sterkt behov for å rettferdiggjøre en noe sær holdning. Og ikke minst et enormt kontrollbehov..............;-))

Har aldri hørt noen som har forlangt dette noensinne.........

Skrevet

Hæ? Finnes det virkelig noen som mener det?

Da burde jo par sterilisere seg i "kor" også da, når den ene steriliserer seg.

Skrevet

Hvorfor holde seg til fruktbarhet? I solidaritet burde vi både brekke bein og ikke minst sørge for å bli minst like forkjølet som partneren! :D :D

Skrevet

Det er nok desverre en umulighet å bli like forkjølet som partneren - hvertfall hvis partneren er en mann..... c",)!

Skrevet

Hehehehe.........akkurat det problemet har jeg løst her i huset. Om sambo er sutrete pga en liten forkjølelse el lign så sier jeg bare: Vil du at jeg skal være mora di?

Da pigger han ganske raskt til for det er vel ikke akkurat det han vil;-))

Skrevet

Høres ondsinnet,stygt og egoistisk ut.

Skrevet

Det hørtes nesten for dumt ut til å være sant. Med en sånn dame, kan det jo hende mannen faktisk er interessert i gresset på den andre siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...