Gå til innhold

Da melder jeg meg offisiellt inn her :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Mannen og jeg gikk fra hverandre i august, og vi fikk separasjonsbevillingen i november.Sammen har vi en gutt på 13 måneder som jeg har den daglige omsorgen for. Faren har samvær, men sammen med meg så vi tilbringer mye tid sammen alle tre. Samarbeidet om gutten går bra, men faren hans sliter på sin kant, så for alle sin del har vi samvær sammen alle tre.

 

Ellers er jeg 31år gammel, foreløpig på OS siden jeg ikke fikk barnehageplass.

 

Så, oppsummert blir det hei alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Livet blir mye lettere hvis man insisterer på å være blid. Det tror jeg intenst på :)

 

Nå skal ikke jeg late som om brudd og aleneforeldertilværelse bare er en dans på roser,men livet er tross alt ikke så verst!

 

Takk for velkomsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan og velkommen :-)

Her inne er vi mange forskjellige "skjebner". Selv er jeg 38 og alene med to jenter på 17 år og 7 uker. Så har nok ennå en stund som hjemmeværende foran meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 17 år og på vei inn i voksen-verden og 7 måneder og akkurat kommet til verden. Så spennende å følge med på begge stadiene samtidig. Håer for din skyld at din tenåring ikke er like full av hormoner som jeg var på den alderen ;)

 

Jeg håper å kunne utveksle erfaringer med andre på denne siden :) Takk for velkomsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Velkommen ska du væra, sjøl om det sikkert ikke er en ønskesituasjon.

 

Je er 30, og har en gutt på 2.5 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er jo også hva man gjør det te sjøl.

Nå har je vøri aleine hele tia, så je veit liksom ikke hva je har "gått glipp ta".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje eg skal si da at eg er 23, og har ei datter på 11mnd :) Hehe, ja, man kommer lenger tror eg med åv ere blid og hyggelig, og som du sier, det som har skjedd kan ofte vere dritt, men vi må prøve vere glad fordi.

Ødelegger bare oss sjøl ved å henge fast ved dritt i fortida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne er det et vell av erfaringer å ta av.

Er nok en hormonbombe 17-åringen ja, men bruker nå det meste av energien på skolen så jeg klager ikke for mye :o) Har flere barn imellom de to og, så har en del forskjellige stadier i sving ja. Kjempespennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen til oss ! som du sier..kanskje ikke en drømmesituajon, men jeg tror det blir det man gjør det til. har det iallefall fint alene

 

jeg er 25 og har en sønn på 9 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen til oss. :))) godt med flere blide jenter her :))

 

jeg er 37 år alene med to jenter på 9 år og ei på 17 mnd.

 

håper du vil trives her.

 

og komme med spørsmål og skrik om hjelp om det er noe.

 

alle her er noen supre jenter. ps.. de med nick så klart..

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei.

jeg er 39 år, med 5 barn. har vbært "alene" siden juni 2006 . da mannen mi har vært innlagt på psyk. sykehus.

han har bestemt seg for og ikke kommer tilbake . sa er jeg vel orntlig alenemamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...