Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 ......når jeg legger henne for kvelden? Hun klarer liksom ikke slappe godt nok av til at hun kan legge bena ned....Noen andre som opplever dette? HUn er 8 mnd...
*shehasmyheart* Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Vet ikke hvorfor, men sånn er det her også...nesten. Hun styrer også veldig med bena. Dyna går av og roer seg ikke. Jeg står hos henne en liten stund og holder forsiktig bena hennes nede. Ikke hardt selfølgelig:) Bare sånn at hun blir litt roligere. Det hjelper litt her ihvertfall... Jenta her er 6 mnd forresten:) Var ikke mye til hjelp det her egentlig;)
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Sånn er gutten min også,samme når jeg legger han på dagen. Beina flyr opp og ned i kjempefart..hehe.. stort sett så roer han seg så fort han får dyna over seg. Aner ikke hvorfor de gjør det da,gutten min er 7mnd og 3 uker.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 hmm, godt å høre at det er flere da....da er det ikke noe som er galt ihvertfall........har tenkt på at hun kanskje har mye luft i magen sin..! Men hun virker ikke som om hun har vondt altså.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå