Gå til innhold

henger litt med dere


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

tenkte jeg skulle presentere meg. Er 30 år, har tre barn og bor nord i lndet. Jeg jobber med barn, er gift på 10. året! og er fornøyd med det:) jeg har brukt å være innom dib i flere år, men det er lenge siden jeg har hatt en aktiv periode. har brukt andre nettsteder også, men tenkte å prøve meg her igjen, vi snakkes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid hyggelig med nye nick. Velkommen hit. Jeg er 38, har to barn og bor på Østlandet. Giftet meg for tre måneder siden, det var flott og regner med å være fornøyd med mannen jeg også etter 10 år.

Skrevet

Velkommen til oss, jeg er 36, 2 barn og gift i drøyt 5 år. Bor i Akershus.

Skrevet

Heng i vei :) Jeg er 40 år og bor i Oslo sammen med lille Karosnuppa på 19 mnd og pappaen hennes.

Skrevet

Hei,

Jeg er 39 (litt til;-) og har 3 barn fra 9 mnd til snart 19 år:-))

Akkurat passe mellomrom synes jeg:-) Er sambo med verdens fineste fyr og holder til på Østlandet:-) Men dukker gjerne opp på andre kanter av landet for et lite dibbetreff:-)

Skrevet

Er sånn "reisende i dib-treff", du Attpåklatten.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...