Gå til innhold

I dag er jeg 8uker på vei!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi!!! Har vært utrolig redd og usikker disse ukene! Lest mye her inne, og fått helt panikk av lese om alle så har mistet...

Men nå begynner eg å slappe mer av og tenker at dette skal gå bra!!! Hvorfor skal det ikke det??? Viktig å tenke positivt.. Har vert å sett hjerte slå, så nå e det større sjangser for at det ska gå bra enn at det skal gå feil vei!!!

Symptomer.... Er heldig der! Bare ømme og større bryster(knallkjekt!), og sulten hele tiden(men har ikke lagt på meg)

Livet e herlig folkens!!! Me e jo gravide!! Smil og ver gla!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg,og gratulerer:) Jeg er bare 4+5 og kjenner jeg blir "lettere" nervøs om all snakk om sa og ma.. men jeg prøver også bare å tenke positvt:) Du er ganske sikker nå da..er det lenge siden du var på ul?? Hvor mye var du evt på vei?? har også lyst til å se min lille spire:)

Skrevet

Jeg va på ul når jeg var 6+5 og hos legen når jeg var 7+5(2dager siden). Begge gangene så jeg hjerte som slo!! Herlig følelse!!

Tror det e kjempe viktig å tenke positivt - både for spiren, meg selv og ikke minst for samboeren!!!

Skal til legen igjen om litt mindre enn 3uker - glede meg!

Skrevet

Hurra! Det feiret jeg også, er nå 11 uker i dag og alt har gått strålende, er nesten kvitt kvalmen men puppene vokser som bare det da, men det er jo bare stas for min del;)

Skrevet

Så bra!!! Heldigen du Purr e lykkelig! Bare 1uke igjen så e det over til 2.trimester!! Eg har bare 4uker igjen! Ska prøve å nyde ukene eg! Å se meg i speilet hver dag etter forandringer!!! Me e heldige her inne!!!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...