Gå til innhold

Også ny:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Renathe.

 

Jeg blir litt forvirret.....

Du har termin 2. august og er 9+5...... mener du fosterets uke da?

 

For jeg har termin 11. august og er i svangerskapsuke 10+2.......

 

Ikke så viktig da.... men bare lurer.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.. :) Er du sikker på at du er 10+2??? For jeg har fått termin av legen 1august, og er 10+6 i følge han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du anonyme som har termin 11. august og er i svangerskapsuke 10+2..(10+3 i dag da..) Du har termin 4 dager før meg og jeg har fått beskjed om at jeg er(pr i dag) 8+6.. Alle tester jeg har tatt viser d samme på meg.. At jeg er 9uker på vei i morra.. Dvs at du er(i følge legen din) 1 uke og 4 dager før meg.. D kan umulig stemme hvis du har termin 11.august..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjøre forrvirringen komplett så sier legen min at jeg er i uke 7 nå, mens denne nettsiden sier at jeg er i uke 8. Og begge ga meg samme mens termin, 25.aug. Forvirret ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH!!!!!!! Nå skjønte jeg utregninga t BIM!!!!!! De sier at jeg er i 10'nde uke,men d er ikke at jeg er 10+1. D er at jeg har vært gravid i 9 uker og 1 dag og d betyr at jeg er på den 10 uka i svangerskapet.. Eller noe sånt.. Er kanskje litt rotete skrevet,men jeg skjønner d i hodet mitt. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Jiterbebis i magen

 

Det har jeg skjønt hele tiden... rart at det ikke er flere som har tenkt sånn...

For jeg er 9+0 i dag, og det vil si at jeg er ferdig med 9 uker, men holder på å fullføre min 10.uke... det var sånn du mente sant??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo.

Jeg er også ny her. Jeg har termin 5 august og legen sier at jeg er 10.5 uke på vei. Men jeg har faktisk aldri hørt om dissse 9+2 osv!? Er det legene deres som sier dette? ( jeg må nok være den aller mest forvirrede i gruppen...)

Ellers lurer jeg på om noen av dere vet om andre steder det er mulig å kjøpe billige mamma-klær untom H&M?

Hilsen ingvild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei animatør Ingvild:)

Hvis man er 9+2 betyr det at man er 9uker og 2 dager på vei. Vi bare forkorter det til 9+2 for å slippe å skrive hele remsa.. Akkurat som vi skriver ul for ultralyd(du kan tro jeg lurte første ganga jeg så noen forkortelser det er her...hehe..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er oxo ny her, og jeg er 9 uker på vei (+3dager). I følge BIM er jeg i 10'uke, og det får jeg ikke til å stemme... Legen min sier at jeg er 9 uker på vei, og det samme sier dem på Barneverden.no. Jeg har termin 14.august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...