mamma til en gutt Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Alle varer må ut snarest. Brudekjoler kun tre priser. Maks 3500. Brudesko halv pris kun 440 Tiara 400 Slør 30% avslag. Guttedresser 50% avslag Pikekjoler 40% avslag. Så her kan dere gjøre et kupp. Var en dame innom i dag og kjøpte full pakke: Kjole, sko, ring, veske, tiara, slør og brudepikekjole. Betalte kun 4700,-
jente,jente, ? Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 har dere mette marit slør som rekker til rumpa ca??
mamma til en gutt Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2007 PrimaDonna i bergen Tror ikke vi har mette marit slør, men har andre som rekker til rumpen
Lille jente Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Har dere en hjemmeside? Og sender dere varer?
mamma til en gutt Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2007 Vi holder til i bergen www.primadonna.no
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 Hvorfor opphørssalg? Dere har jo ikke holdt til i mer enn noen måneder?
mamma til en gutt Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2007 Jeg vet. så det er veldig dumt. hun jeg driver med har blitt sjef på jobben sin. og det er en del kriminalitet og dårlig miljø rundt butikken. så derfor bestemte vi oss for å legge ned. men hvem vet, kanskje jeg åpner et annet sted om noen år
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 7. januar 2007 #10 Skrevet 7. januar 2007 kommer innom på mandag...når stenger dere? tar med tiaraen
mamma til en gutt Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. januar 2007 Vi er stengt mandagen. har åpent tirsdag
mamma til en gutt Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. januar 2007 PrimaDonna brude og selskapsklær
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 9. januar 2007 #13 Skrevet 9. januar 2007 fikk ikke denne meldingen jeg...så reiste ens ærend ut der.. stod nok og bannet en stund for meg selv da.... kommer ut i morgen jeg....kl 17.30ca...da er der åpen fra 17 leste jeg
mamma til en gutt Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. januar 2007 Da har vi åpent følgende dager: Onsdag, torsdag: 17-20 og lørdag:11-16
mamma til en gutt Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 10. januar 2007 Vi er åpen i dag 17-20 )
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #16 Skrevet 10. januar 2007 Jeg skal til Bergen 20 januar. Har dere fortsatt åpent da?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #17 Skrevet 10. januar 2007 Hvor i Bergen ligger det? Kan jeg få en kort veibeskrivelse og adresse?
mamma til en gutt Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #18 Skrevet 11. januar 2007 Det ligger i ytre arna. bare ca 5 min fra åsane. ligger ved arna industrihus. over en kiosk som heter arnabua. ligger på torget i ytre arna liksom
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #19 Skrevet 11. januar 2007 har dere åpent lørdag 20 januar. Når?
mamma til en gutt Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #20 Skrevet 11. januar 2007 det er jeg ikke heeelt sikker på ennå. vi prøver å få mest mulig ut nå., det går unna. men har fremdeles masse igjen, så kan hende vi må holde litt lengre åpent. jeg skal skrive inn her når jeg vet mere
mamma til en gutt Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 12. januar 2007 vi kommer muligens til å holde åpent lengre. har en god del igjen..
mamma til en gutt Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #22 Skrevet 12. januar 2007 Kom innom i morgen da jenter
Lille jente Skrevet 17. januar 2007 #23 Skrevet 17. januar 2007 Hei mamma til en gutt. Har dere åpent i morgen?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #24 Skrevet 18. januar 2007 Har dere åpent på lørdag? Er i Bergen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå