Gå til innhold

Vi har stort opphørssalg nå...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle varer må ut snarest.

 

Brudekjoler kun tre priser. Maks 3500.

Brudesko halv pris kun 440

Tiara 400

Slør 30% avslag.

Guttedresser 50% avslag

Pikekjoler 40% avslag.

 

Så her kan dere gjøre et kupp.

 

Var en dame innom i dag og kjøpte full pakke:

Kjole, sko, ring, veske, tiara, slør og brudepikekjole.

Betalte kun 4700,-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken butikk er dette da?

Skrevet

har dere mette marit slør som rekker til rumpa ca??

Skrevet

PrimaDonna i bergen :)

 

Tror ikke vi har mette marit slør, men har andre som rekker til rumpen :)

Skrevet

Har dere en hjemmeside? Og sender dere varer?

Skrevet

Vi holder til i bergen :)

 

www.primadonna.no

Skrevet

Hvorfor opphørssalg?

Dere har jo ikke holdt til i mer enn noen måneder?

Skrevet

Jeg vet. så det er veldig dumt.

 

hun jeg driver med har blitt sjef på jobben sin.

og det er en del kriminalitet og dårlig miljø rundt butikken.

så derfor bestemte vi oss for å legge ned.

 

men hvem vet, kanskje jeg åpner et annet sted om noen år ;)

Skrevet

kommer innom på mandag...når stenger dere?

 

tar med tiaraen

Skrevet

Vi er stengt mandagen. har åpent tirsdag :)

Skrevet

PrimaDonna brude og selskapsklær

Skrevet

fikk ikke denne meldingen jeg...så reiste ens ærend ut der..

 

stod nok og bannet en stund for meg selv da....

 

kommer ut i morgen jeg....kl 17.30ca...da er der åpen fra 17 leste jeg

Skrevet

Da har vi åpent følgende dager:

Onsdag, torsdag: 17-20 og lørdag:11-16

Skrevet

Vi er åpen i dag 17-20 :))

Skrevet

Jeg skal til Bergen 20 januar. Har dere fortsatt åpent da?

Skrevet

Hvor i Bergen ligger det? Kan jeg få en kort veibeskrivelse og adresse?

Skrevet

Det ligger i ytre arna. bare ca 5 min fra åsane.

ligger ved arna industrihus.

over en kiosk som heter arnabua.

ligger på torget i ytre arna liksom :)

Skrevet

har dere åpent lørdag 20 januar. Når?

Skrevet

det er jeg ikke heeelt sikker på ennå.

vi prøver å få mest mulig ut nå.,

det går unna. men har fremdeles masse igjen,

så kan hende vi må holde litt lengre åpent.

jeg skal skrive inn her når jeg vet mere :)

Skrevet

vi kommer muligens til å holde åpent lengre. har en god del igjen..

 

Skrevet

Kom innom i morgen da jenter :)

Skrevet

Hei mamma til en gutt.

 

Har dere åpent i morgen?

Skrevet

Har dere åpent på lørdag? Er i Bergen da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...