Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 ?? Hvor mange er det som gjør det? Jeg føler det var noe jeg gjorde da jeg var "ung". Men tror mannen min hadde likt det..
Potetstappe Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Gjør det på sofaen hver kveld før vi legger oss, når vi skal roe oss for kvelden liksom... Sover som regel i armkroken hans om natten også.. :-)
Lillebror og stoerebror Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Jeg ligger i armkroken hans hver kveld og morgen og det er helt fantastisk. Vi har vært sammen en god stund og gifter oss til sommeren men er like forelsket enda.
Tonita Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Vi koser og klemmer hele tiden. Og ligger i hverandres armkrok hele natta Vært sammen i 1 år og 7 mnd.
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Alltid.. vi har vært sammen i tre år.. holder alltid rundt hverandre natta... (han ligger bakom ryggen min) og koser på kveldstid på sofaen
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Tja vi gjør det vel av og til , men ikke hver dag nei. Har vært sammen i 6 år nå .
♥Snulder Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 Jupp! 7 år sammen. Fortsatt er armkroken fristende både i sofaen og senga:)
Love my kidz Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 Når vi legger oss ligger jeg i armkroken hans, dette skjer nesten hver kveld og det er så godt. Men når vi skal sove så snur jeg meg, da vil jeg pakke dyna godt rundt meg og virkelig slappe av.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #9 Skrevet 7. januar 2007 vi har vært sammen i snart 9 år(gift i 5,5) og ligger på armen hver kveld frem til jeg skal sove.Deilig. men da ma jeg ha litt plass for meg selv:)
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 7. januar 2007 #10 Skrevet 7. januar 2007 Ja, både på sofaen og i senga. Er koselig, det:)
niño74 Skrevet 7. januar 2007 #11 Skrevet 7. januar 2007 Samboer i 7år nå, sammen i 8. Når vi legger oss er det alltid i armkroken, men jeg må også snu meg etterhvert og pakke meg inn i dyna Gjerne litt kos om morgenen også om vi skal opp til samme tid...
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #12 Skrevet 8. januar 2007 Sovner stort sett alltid med ryggen mot magen hans, og med armene hans godt rundt meg. Han jobber skift og er borte en del. Så da er vi begge rimelig kontaktsøkende når vi er sammen. Vanskelig å sovne når han er borte, ja...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #13 Skrevet 8. januar 2007 ikke alltid, han sovner noen ganger med ryggen mot meg, men de få gangene jeg får ligge inntil, sover jeg som et barn. Skulle selvfølgelig ønske jeg fikk gjøre det oftere, men er litt deilig og ligge for meg selv også.
Leandra84 Skrevet 8. januar 2007 #14 Skrevet 8. januar 2007 ja så klart!!det er noe av det beste som finnes.Da føler jeg meg så trygg og god.Har vært sammen i snart 2 år og er like forelsket begge to.Viktig at man holder ved ting man gjorde i begynnelsen av forholdet+at kroppskontakt er veldig viktig også.Bare en klem eller kos om morgenen vil gjøre dagen din mye bedre,tro meg.lykketil da..
*gurimallaika* Skrevet 8. januar 2007 #15 Skrevet 8. januar 2007 Veldig sjeldent med mindre jeg legger meg der selv. Han tar kun initiativ når han vil ha sex. Ellers så sitter vi i hver vår ende av sofaen. Vet ikke hvorfor han er sånn. Han sier bare at han ikke er romantisk og at jeg bare må leve med det. Jeg har prøvd med å si at jeg er romantisk og at han bare må leve med det, men det hjelper ikke..
campingpong Skrevet 9. januar 2007 #16 Skrevet 9. januar 2007 Jepp, dagens høydepunkt er når ungene er lagt og vi får litt kjærestetid, enten på sofaen eller i sengen. Er avhengig av kos og heldigvis har jeg er mann som elsker nærkontakt:) Så vi koser hver dag og det håper jeg vi fortsetter med.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #17 Skrevet 10. januar 2007 Jøss må være noe gæærnt med meg da. HI
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #18 Skrevet 11. januar 2007 Niks, her i huset er det temmelig kalt for tiden. Har ikke ligget i armkroken til hverandre på mange år. Har vært sammen i 10.
Pixie Power Skrevet 12. januar 2007 #19 Skrevet 12. januar 2007 Ja :-) Både i sengen og sofaen. Vi er fortsatt veldig kosete, og synes ikke det dabber av med tiden :-)
Stratos med 3 barn Skrevet 12. januar 2007 #20 Skrevet 12. januar 2007 Ja det er klart og jeg er over 30......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå