Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Ser at den er superbillig på en nettside. Er der fornøyd med denne? Er den varm nok til en 1 åring som ikke kan gå enda?
sneipen <3 snuppa Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 korsn nettsie fant du den på? æ fant dressn tel 1099 kr,va dt du åsså fant?? eller billiare??
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Er veldig fornøyd - hvor fant du den - jeg vil gjerne kjøpe en til!
MintCondition Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Er det den med trollhale i refleks på? Og brun/rosa (brun/blå) på overkroppen og blågrå på underkroppen?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Niks. Marine og rød eller moegrønn. Er det ikke bare to forskjellige trolldresser? Den med ullfor og den med fleece?
MintCondition Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 Den vi har er ihvertfall rosa/brun og med blå "ben" liksom, og så fins den i blå/brun med blå ben også. Det er fleece i halsåpningen og ved armene tror jeg, og ullfor. Og refleksstriper, og liksom en trollhale i refleks også Og en krone over rompa! Veldig søt Den koster vel 1400,- tror jeg, men jeg kjøpte den på salg, betalte 700,-.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #9 Skrevet 6. januar 2007 Den jeg mener er ikke ullfor i men fleecefor :-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #10 Skrevet 7. januar 2007 Det finnes en med fleecefôr også. Den er kjempebra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå