Kanutte og prinsen Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Skal på mandag inn i min 6. uke, og har fortsatt svært få symptomer på graviditet. Litt småkvalme er det eneste, og det kommer bare i korte bølger. Har ikke engang ømme bryster - som jeg var helt sikker på å få ettersom jeg fikk kjempeømme bryster av p-piller (og dermed sikkert reagerer raskt på hormoner). Har nå tatt 4 graviditetstester for sikkerhets skyld - senest en i dag, og streken blir sterkere for hver gang! Noen som har synspunkter eller opplever det samme?? Er det større sjanse for å miste knøttet når det er på denne måten?
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 hei! I mitt første sv.skap kjente jeg ingenting, så da jeg skulle på UL i uke 19, var jeg redd for at jeg bare innbilte meg det hele. Men der inne lå jente vår og koste seg. Kos deg med et problemfritt sv.skap! Det kan bli annerledes en annen gang. Jeg går nå med 4.mann og er veldig dårlig denne gangen. Det er min bekymring... Det er vel slik med oss gravide og mødre at vi bekymrer oss for noe hele tiden. Til og med min farmor på 96 bekymrer seg noen ganger for barna sine, som i dag er mellom 50 og 70 år:) Nyt å være frisk!! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Hei Vi er like langt. Jeg går inn i min 6 uke i morgen. Jeg har heller ingen symptomer. Har vært litt kvalm noen dager på ettermiddag/kveld.Var veldig kvalm i går midt på dagen, og litt utover kvelden, men jeg er også litt influensa syk, så vet ikke om det er derfor jeg var kvalm. Har ikke antydning til ømme bryster i det hele tatt, så i dag måtte jeg ned å kjøpe en test. Tenkte å ta den i morgen tidlig. Blir jo så engstelig av dette. Men vi får håpe det ikke betyr noen ting om symptomene uteblir. Jeg har forresten hørt at det med symptomer ikke har noe å si på risiko for å miste. Det er ulikt for person til person. Lykke til
Kanutte og prinsen Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2007 Takk for svar, det var jo oppløftende å høre =) Da skal jeg bare nyte å være i god form, og prøve å ikke bekymre meg. Har uansett bestemt meg for å ta en privat ul rundt uke 12 - bare for å være sikker på st det faktisk er noen der inne =)
conney skal ha nr 2:) Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 jeg har vonde bryst å litt kvalme nå og da.. men det er veldig individuelt om mann får en masse symptomer, men mest sannsynlig blir du lik moren din... men det kan også være for tidlig, ikke alle får symptomer får lengre ut i svangerskap.. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå