Gå til innhold

nydelige vognposer - se innom å si hva du syns.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte best den med veps på:) Kjempefine alle sammen!

Skrevet

takk takk! så snilt av deg å se innom!" :)

Skrevet

Likte den militærposen jeg :-)

Skrevet

Du vet at det ikke er lov å drive med salg her inne?

Skrevet

oj, det visste eg ikke, anonym, kansje du kan legge en link til den siden her det står om alle reglene? vær så snill?

men hvem sier jeg driver med salg? det gjør jeg ikke, jeg gir disse posene bort, å de som får de blir så glade at de gir meg penger!:)

Skrevet

Hva er posene laget av ?

Hva koster dem?

Skrevet

litt info:

disse posene er hjemmesydd, med en meget god sømkvalitet, da posene er sydd av oss som har barn, og vet at det kreves kvalitet til de små.

alt av pynt til posene er også sydd fast, med god sømsjekk.

posene er i standard størrelse, slik at de passer til de fleste bager og vogner. de kan brukes til barnet til det vokser ut av den, noe som tar litt tid. har en på snart to som ennå ligger i sin når han sover ute i vogna.

posene er i fleece, og er foret med vatt inni for ekstra varme, og med glidelås i ene siden, slik at du lett kan ta barnet inn og ut av den.

disse posene er veldig bra og bruke, da begge vi to som syr disse, bruker de til barna våre.

du har en pose som er helt unik, som du er 100% sikker på at du har den eneste av.

om du er interessert i noen av de du har sett, er det bare å ta kontakt. vi driver å produserer så å si hele tiden, og kommer til å fortsette så lenge vi synes det er gøy. :)

holder til i nord-norge, og vi bruker som sagt disse posene nå, så de passer til det nord-norske klima, men anbefaler ikke posen til så altfor mange minusgrader. dette er noe du må se an på hvert enkelt barn.

har selv brukt posen ute ned til max minus 4 grader, med fleecedressen til junior på, å han var god å varm, men etter 4 minus, så må han i voksiposen. :)

posene selges til 650-700kr.

Skrevet

Det er dyrt syntes jeg, når det er kun fleece og vatt. uten vindtrekk ol.

Min mamma har sydd to til meg, og det går veldig raskt og blir billig med fleece som materiale...

Skrevet

hoho!! de var skikkeli fine!!

kan ikk du legge ut bilde av den du har sydd?

Skrevet

neida, de er ikke dyre.. de som har kjøpt har sagt vi kunne få mer for de :)

Skrevet

syntes det var dyrt jeg med tanke på at jeg kjøpte voksiposen min for 899,- ny på salg!!!

er vel forbrukerne som bestemmer om prisen er høy eller ikke....

men er folk villig til å betale det så er det jo kjempe bra for dere, men tror dere hadde solgt flere om dere hadde synket prisen med noen hundre....

men det var bare min mening....

Skrevet

det koster jo å lage, å så ligger det jo masse arbeidstimer i, så da er det ikke dyrt. se inne på bittebror.com, der er det dyrere, å faktisk litt dårlig sømsjekk, da eg har kjøpt derfra, å den posen tålte ikke vask, det gjør mine. :)

dess så bruker du jo pengene på noe ingen andre har, du har en unik pose, og du vet du har kjøpt den hos en som frivillig har laget den, ikke noe barnearbeid-produkt, som den du har.. :) den vet vi jo ikke hvem som har laget da..

våre poser er laget med god omtanke, litt sjel og mye glede, så prisen passer jo :)

Skrevet

Det er desverre ikke arbeidstimene og omtanken dere har lagt i varen det alle tenker på når di handler inn barneutstyr som i utgangspunktet er ganske dyrt!

Men er enig med hun over at det er en pris forskjell mellom en voksi pose og en fleece pose.. Fleece posene burde ligge mellom 400-600 noe di fleste gjør.

Vi har quinny posen den er med vindtrekk, den gav vi 750 for! helt ok!

Man kan forrsten kjøpe feks 2 fleecepledd på kid til 99.- og sy dem sammen, og vips har du en pose ;)

ikke meningen å kverulere altså...

Skrevet

vet det, å mener ikke du kverulerer, som du sier.. :)

men det er jo mye arbeid med de posnee, vi syr de jo i to farver, noer er i tre, å med vatt inni, å flere meter tråd går, da vi syr med gode firedoblet sømmer, og det er jo glidelås langs siden, de er jo ikke helt lukket. :)

men sånne sjøl-laget ting bruker å være dyrere, da det ligger litt mer arbeid i dem, enn de masseproduserte tingene. :)

jeg bruker å gå på slike marked å sånn, å kjøpe ting folk selger som de har laget, for å støtte dem. :)

Skrevet

Det har vært diskutert tidligere dette med "håndarbeid" vs fabrikksydd. Og flertallet var vel enig om at vi betaler gjerne litt mer for noe som er laget for hånd, og er unikt.

Skrevet

ja, det er jeg å enig i. liker å ha noe spesielt å hjemmelaget. :)

men vil se dine poser og, skal ikk stjele ide altså, liker bare å se. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...