Katta i sekken Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Kunne i dag kjenne min rett under navlen. Er bare 13+2. Dette er min andre. Noen med erfaring. Trodde det tok lengre tid før den kom så langt opp.
♥ McQueen♥ Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Er 14+5 og kan ikke kjenne noen ting. Men vet heller ikke hva jeg skal kjenne etter...
Lovehearts Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 legen min sa at når man var 20 uker på vei skal den være opp til navelen..... er uke 25 no så min er godt.
Katta i sekken Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2007 Jeg ligger på ryggen og trykker og kjenne litt med hele hånden på magen. Kjennes hardt ut der man kan kjenne livmoren. I dag tidlig lå den veldig lang fremme så da kunne til og med sambo kjenne den
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Min er også rett under navlen. Dvs noen 2-3 cm under. Jeg er 13+3. Jeg har ikke kjent det selv. Var legen som sa det. Så godt at magen hadde kommet lenger opp fra uke 12 til uke 13. Så nå ser jeg skikkelig gravid ut
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Jeg er 15+6 og kjenner ingenting. Har ikke fått mage, vises overhodet ikke at jeg er gravid. Bruker akkurat den samme buksa uten strech eller noe, beltet i samme hull... Lurer på hvor lenge d varer
Twins i magen <3 Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 Jeg synes jeg kjenner den like under navlen. Er 15+1, og førstegangs, så er ikke helt sikker på hvordan det er. Men trykker jeg kommer jeg ikke mer enn en cm innover før det er hardt. Magen synker heller ikke nedover når jeg ligger på ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå