MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 noen som har forslag? Skal kjøpe kjole i bergen, men vet ikke hvor. noen som kan anbefale en butikk?
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 http://dinbrudekjole.no/produkt/187/brudekjole-til-gravid/ Denne selges gjennom en forhandler på Klepp Stasjon. Kjolen er nyyyyyydelig syns nå jeg..... Ellers så kan du se på denne linken: http://www.vareshop.no/butikk/?bid=83&mode=prod&art_no=8865 I menyen finner du "Brudekjoler for gravide" Lykke til )
Lille jente Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Det spørs jo hvor langt du er på vei når du gifter deg. Vi prøver å bli gravid, og klarer vi det denne gangen kommer jeg til å være 7 mnd på vei i bryllupet. Jeg skal kjøpe meg en vanlig brudekjole, bare sørge for at det er snøring i ryggen, og så får man jo tilpasset kjolen litt før bryllupet også... Jeg har snakket med en hyggelig dame på Belle Amie på Hjelteryggen i Bergen. Og hun sa det ikke var noe problem bare jeg hadde snøring i ryggen ) Har selv leitet lenge etter brudekjoler for gravide, men det finnes jo nesten ingen... ( Masse lykke til.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2007 er vel en 6-7 mnd på vei da. Ja har tenkt på det med snørring i ryggen...kanskje eg skal høre me Belle Amie.Koselige folk der. Kanskje de har drømmekjolen.
Lille jente Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Du finner helt sikkert drømmekjolen der, de har kjempe masse fint. Og om du er 6-7 mnd på vei så bør det ikke bli noe problem med kjole viss du har snøring i ryggen. Damen på Belle Amie sa det gikk helt greit, og da er jeg 7 mnd på vei om jeg blir gravid denne mnd ) lykke til.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2007 =) Lykke til m baby-lagingen=)
Lille jente Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 hehe...tusen takk for det. Vi prøver så godt vi bare kan ;o) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå