Gå til innhold

menn og deres mødre=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer er så opptatt av sin mor. han er 25 år og skal bli far om 2 mnd. Forholdet han har med sin mor, går meg på nervene og helsa løs. Vet dere hva han klarte her om dagen...joda...ringe mora si for og høre om ho kunne lage matpakke til han. Holdt på å klikke for meg. Han er enebarn, greit nok ho har bare han, men de jobber sammen. I 8 jæ... timer hver fu.... dag! Likevel, ringer hun han 3 ganger om dagen og sender mld.!!!

Er det rart jeg flyr i taket, her sitter jeg og er 22 år og klart meg selv siden jeg var 16 år, mamma og jeg har et bra forhold, men hun blander seg ikke i mitt liv før jeg blander henne inn! Hun ringer meg innimellom for og skrævle, men ikke for og legge seg opp i ting. For ikke snakke om faren hans, eller er hjo ikke ordentlige faren, men uansett... han skal gjøre alt! Viss vi skal male stua, noe som er gøy når man nettop har kjøpt hus og vil pusse opp litt, så skal han brått gjøre jobben, og han brått kjøpe inn og sånn, hva med og holde seg vekk og heller hjelpe til når vi vil han skal hjelpe til. Men samboeren min må jo ha hjelp hele tia, han tør ikke prøve og feile. Han tør ikke leve selvstendig! Han må ha folk som forteller han hva han skal gjøre. Dere vet alle elsker raymond filmene? Ikke fult så ille, for ho kritiserer meg ikke, men noala. Vi har jugd for de i snart et halvt år om hvor vi har fått kjøleskapet fra. Og ikke har vi kunnet si at vi har tatt et refinansierings lån, for da blander far seg inn. Er det for noe piss?? Gutten er 25 år og eier et jæ---hus....Ække mulig det vettu! Er vi blakke, går han til mor, er han tom for røyk, går han til mor, er han tom for bensin, går han til mor, skal han male en vegg, går han til far...håper gutten klarer og løsrive seg fra familien, viss ikke løsriver han seg fra meg.

Har snakket med han om det, men vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre for at han skal utføre det. Og gjerne innen ungen er født!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kunne like godt beskrevet min type. Alt stemmer! De jobber også sammen. Går meg på nervene og. Bare vent til ungen blir født. Mora kommer til å snakke til deg som du er barnepasser`n og ikke mora.

Skrevet

holy crap, tenke seg til:) syns litt synd på deg "Debroah":P

greit og "bruke" foreldre innimellom men det der er kanskje ikke løsningen:P hehe.

men hakke no gode råd egentlig.. jeg hadde ett da jeg starta og skrive men husker ikke... hmmm... men kanskje en "streik" ville gjort seg?:D ikke gjør en dritt og hver gang han sier "kan du vaske opp" så kan du bare si "er dritt lei.. ring morra di.." xD

Skrevet

hehe.. hørtes ut som min kjære.. bortsett fra at de ikk jobber sammen.. huff..

Skrevet

Ay ay ay...

jeg hadde nok sørget for å finne bolig langt unna før vi etablerte oss.

Ellers må man bare si det i klartekst (men på en hyggelig måte, selvsagt) at ting ikke kan fortsette slik. Ihvertfall ikke hvis det skal være gode familieforhold i fremtiden.

Det er fryktelig å måtte ta opp slike ting, men min erfaring (ikke samme situasjon) er at noen ganger må man tåle en tøff prat, etterfulgt av en liten periode med litt gruff, før det blir bedre.

Det blir ihvertfall bare verre hvis man skal lide seg gjennom det bare fordi man ikke tør å gjøre noe med det.

Nå sier du jo at du har snakket med ham, så.......ikke lett å si hva man skal gjøre for å få et annet menneske til å bli voksent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...