Gå til innhold

svigermor:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

svigermor har fått vite at hun ikke får være dagmamma og hun ble pottesur...svigerfar visste det, men har ikke turt si det til henne enda han skjønte oss og syntes det var lurt vi hadde funnet en annen. så julen bli litt.....tja hva skal man si... hun var mutt.svigerfar vil gjerne at hun får passe litt innimellom så hun ikke blir trist, men jeg betaler en formye for dagmamma og hvis barnet blir sykt skal jeg vøre hjemme selv...starter på jobb på mandag og da skal hun passe babyen noen timer for min mann( som egentlig skal være hjemme) skal i møte..gruer meg til dette. er redd hun kommer til å gi han mat han ikke skal ha osv bare på trass. hun synes han er bortskjemt fordi jeg ikke liker å la han gråte seg i søvn og ellers... det er mitt barn og jeg gjør som JEG vil med det.............................................HYL!!!! måtte bare få det ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ikke lett!!

Merkelig at disse damene ikke kan forstå at vi vil være selvstendige individer og ta vare på våre egne barn på vår måte..

Min svigermor vil mer enn gjerne passe på gullet når jeg skal starte jobben igjen, men det er helt uaktuelt for min del. Ikke fordi jeg ikke stoler på henne, men jeg har ikke lyst til at noen av besteforeldrene skal ha så mye å si i barneoppdragelsen. Jeg skal i såfall ha ingen andre muligheter og være rimelig desperat for å bruke henne!

Jeg tør ikke la mannen være alene med gullet vårt ennå, da vet jeg at det bærer sporenstreks opp til svigermor. Burde egentlig ikke irritere meg, men siden det er så masse irritasjon generelt i det daglige så gjør det faktisk det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...