Joikaboll@ Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Trenger mange forslag, så: hvilke skal dere bruke?
anesam Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Du kan sikkert ikke benytte deg av de salmene vi hadde for 2 av de var julesalmer. Glade jul og deilig er jorden! Vi giftet oss på nyttårsaften! :-)
Én til Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Her er en rekke salme-forslag til vielse: http://www.tynsetkirke.no/salmevalget_vigsel.htm
Joikaboll@ Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2007 Hehe... litt tidlig i med det i september ja ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå