Gå til innhold

Da prøver vi å snu mat-døgnet til snuppa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er mormor bestilt til lørdag. Vi skal la henne være sammen med snuppa mye denne dagen, skifte bleier, leke med henne, gi henne noen skjeer med grøt, osv. Slik at hun blir litt vant til at mormor er vikar. Og så skal mormor få ligge på soverommet vårt mens vi ligger på gjesteseng i stua. Dette blir veldig spennende!

Forresten, brumlemor - helsestasjonen her er dessverre ganske ubrukelig. Ellers ville vi nok hørt med dem. De gir oss bare 50 år gamle råd som går på amming hver 4.time og å la ungen skrike i 30 minutter før vi tar henne opp. Det har de sagt helt siden vi kom der på kontroll med henne da hun var 3 uker. Og vi synes ikke dette er måten å gjøre det på. Så.. nei takk. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HALLELUJA!!!

Jobbet som en helt i natt, tok opp snuppa flere ganger når hun våknet og knirket litt, bysset henne og la henne ned igjen. Og hun sov videre. Faktisk sov hun i sin egen seng fra klokka åtte i går kveld til halv seks i dag tidlig. Det har ikke skjedd siden hun var nyfødt. Jeg la meg klokka 12, og ammet henne TO GANGER!!! før hun ville stå opp. Og siste gang var altså frokosten hennes. Da ba jeg pappaen pent om han kunne ta morgenstellet, siden han uansett skulle stå opp en halvtime senere. Det gjorde han, og så fikk jeg sove litt. Han kom inn med snuppa til meg rundt klokka halv sju, så fikk hun en liten påtår og vi sov til klokka var halv ni. Fantastisk!

Jeg er så lettet! Og så uthvilt som jeg er! Tror ikke jeg har hatt slik overskudd siden før fødselen. Hurra, hurra, hurraaaaaaa!

Skrevet

(og dette var altså natt nummer 5)

Skrevet

Heia!

Veldig bra!!! Stå på, og sov godt!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...