Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Kjempekoselig kafe, med egen avdeling for oss med småtasser. Der finnes tre bord, tv-krok og leker. Stort stellerom, og kjempeservice fra betjeningen,samme hva du spør om. Og så får barna velge seg ut en gave når de spiser der.
lilja70 Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Enig, veldig kjekt der, de skulle hatt litt mer leker til de halv-små barna, bare, men ballrommet er jo bra. De har også godt med trip-trap-stoler. -Og verdens beste is, for oss store, godt utvalg i kaffe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå