LilleVakreAnna Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Etter at jeg grein meg gjennom hele jula, slo med dører, kasta ting i veggen og oppførte meg skikkelig dritt, pga pms -og at jeg skjønte det ikke hadde gått DENNE GANGEN HELLER, fikk sambo seg time hos lege i dag, for å få testa svømmerne. Jeg var hos legen for et par mnd sida, og ba pent om å bli henvist til utredning (prøvd sida oktober06), men fikk til svar at det var gått altfor kort tid, og at det kom ikke på tale før mannen var sjekka. Gjett hva han fikk beskjde om i dag da!?!? Ikke snakk om å teste svømmere før jeg var utreda. Sambo prøvde virkelig å forklare hva jeg hadde fått beskjed om, og at jeg ikke takler dette her så mye mer, men ingen forståelse for det. Nå veit jeg snart ikke hva jeg skal gjøre, virkelig....
Happy H Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 kontakt din lege snarest og si kan sambo fikk beskjed om.. Dersom de endå ikke vil henvise deg ville eg tatt kontakt med Volvat og fått en henvisning der. Det koster litt mer, men dåkke får i d minste hjelp. Eller du kan prøve å bytte lege og håpe på du får en mer forståelsesfull og hjelpsom lege neste gang. Vet d ikkje e nokke lett, men du må bare prøve å stå på ditt, å kreve at noe blir gjort. Legen kan ikkje nekte dere dette. Men nokken kan være ganske vanskelig vet eg. Stå på vennen, ikkje gi opp!!!! Ønsker dåkke masse lykke til...
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 jeg fikk klar beskjed av legen om at jeg måtte vente ett år før vi ble henvist videre, er det jeg er vant til at alle må....med mindre man virkelig maser da....
LilleVakreAnna Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2007 Tusen takk for at du gadd å svare. jeg takler ikke dette her noe særlig bra lenger, og det eneste jeg kom på å gjøre i kveld var å skrive her hvordan jeg har det. Veit jeg burde ta en ny runde med legen min, men sist satt vi nesten og kranglet om dette, og til slutt sa han; Du må være klar over at du kommer ikke itl å bli gravid viss du fokuserer så mye på det. Jeg blir så sliten av dette.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Beklager at jeg blir provosert,. men ser at du har prøvd i 3 pp? det er ALTFOR kort tid til å få utredning! jeg blir provosert, for det er slike som deg som skaper problemer for slike som oss, som gjerne må vente årevis for å bli utredet. jeg har prøvd i 12 måneder, og jeg vil ikke være den som brøler høyest her inne, men herregud a...... fortvilet? du har erfart dette 3 ganger!!!!!! "IKKE DENNE GANGEN HELLER" skriver du, nei, mennesket er komplett og normalt om det kan unnfange et barn innen 12 måneder. støtter legen din TOTALT. Hvorfor skal du, som antageligvis er helt kompetent til å få barn, snike i køen for oss som muligens ikke er det?? nei vet du hva, kjøp en svømmetest på apoteket å hold kjeft... og hvis jeg har missopfattet, s¨å beklager, eller det er omstendigheter jeg ikke vet om, og ønsker deg lykke til videre med prøvingen. vet jeg var litt BRÅ her, men tror du trenger å få bena ned på jorda.
LilleVakreAnna Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2007 Hehe, ikke rart om mange av dere trur jeg er en SPRØ dame!! Vi har prøvd siden oktover 2005 -ikke 2006... jaja, da klarte jeg vertfall å trekke litt på smilebåndet av dette her!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 åååh ja ja da beklager jeg ;-) da må du definnitivt mase MYE mer!
Happy H Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 uff stakkar deg, må være utrolig tøft. Vet kor hardt d e å prøve og bli skuffet kver mnd når tanta dukker opp. D tærer kjempe masse på og dagene blir tunge.. Mitt beste råd siden du e så slitn e å skifte lege, og lyge på dåkke noen ekstra mnd prøvetid. De kan jo ikkje vite kor lenge dåkke har prøvd.. Dersom dette ikkje allerede står i journalen din. Eller eg ville tatt kontak med volvat, om de har d der du bor og forklare situasjonen. Fortelle alt som d e, og at dåkke ikkje møte forståelse og får hjelp av fastlegen.. De henvender deg gjerne videre til andre private leger, så du må gjerne betale litt mer for d. Men eg e ganske sikker på du vil få den hjelpe dåkke trenge der. E verdt et forsøk e d ikkje??? Og så lenge du e så nedfor og har d så tøft,får ikkje kroppen den roen som trengs for at en liten spire skal ta bolig i deg.. Håper alt ordner seg snart!!!!
*Mysillen* Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 vi fikk beskjed om at sambo måtte testes før vi kunne gå videre med utredninga av meg..... så nå er det snart min tur igjen vil jeg tro... sambo har ikke så bra svømmere da så håpet er ikke akkurat så stort.. men søknaden om prøverør skal visst være sendt så....vi får se.. regner ikke med nen spire dette året hvertfall....
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 hehe uff...mas litt mer på legen din du så ordner det seg nok...vet jeg skal mase nok når vi har prøvd i 12 mnd.....egentlig så burde jo dette gå som en drøm siden vi har en fra før, meeeeeen sambo har hatt en pungvridning og det kan ha ført til sterilitet=( så vi vet liksom ingenting før vi har fått han/oss sjekka...
*Vetlis* Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 Hvis jeg var deg, ville jeg gått inn på www.nav.no, fastlegeordningen og bytte lege! Du har det tøft nok fra før om du ikke skal sitte å krangel med den idiotiske legen på toppen av alt! Ønsker deg lykke til og ikke gi opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå