Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja i dag var vi på ultralyd. Idar gledde seg så innmari, dere aner ikke.

Men lykken ble kortvarig, lillegullet er død.

Vi er helt knust nå, stakkars Emma hun gleda seg så innmari. Hun har grått i hele dag. Idar gråt da vi kjørte hjem, jeg hyla på sykehuset og omtrent hele veien hjem.

Lille måtte ha dødd nettopp, for h*n var jo akkurat så stor som h*n skulle være.

Skal møte fastende til utskrapning på mandag, selv om de regner med at den kommer ut i løpet av helgen.

Huff. Jeg er i sjokk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, så grusomt!!

Huff, jeg kan ikke annet enn å sende alle gode tanker og håper dere kommer videre etterhvert...

Klem fra

Skrevet

Åååå, kjære Linda - så utrolig trist å høre!!! Sitter her med tårer i øynene nå.... =( Hvor langt var du på vei da?

Hold ut, jeg er sikker på at du er tilbake her på null komma niks... (selv om det sikkert ikke hjelper de grann akkurat nå!)

Stor trøsteklem til deg....

Skrevet

Uff, det var trist å høre!! Klumpen i halsen her nå. Jeg krysser fingrene for at dere er tilbake snart igjen.

En godklem til deg, Linda!!

Skrevet

Å nei Linda, så grusomt! Ta vare på hverandre nå da- og ikke glem å prate sammen!

Har akkurat mista selv, men var nok ikke like langt på vei som deg.....

Mange klemmer fra

Skrevet

Så kjempetrist å høre!!! Stakkar deg!!!

Håper alt går bra med deg!

Blødde du mye før du gikk til legen????

Skrevet

Nå ble jeg så satt ut og jeg ble bare så lei meg!!! Er det virkelig sant?! Jeg gråter sammen med dere nå...

Hva er det som har skjedd? Har du blødd eller skulle du bare på ultralyd likevel i dag??

Jeg har ingen ord som er gode nok nå, men jeg tenker på dere og sender dere mange gode klemmer.

Skrevet

Uff da - håper du snart kommer tilbake hit.

Skrevet

Åååå så trist!! Du har jo vært en av de ivrigste her inne. Skjønner sorgen din nå ja, gir deg en stoooor trøsteklem..

Skrevet

Utrolig trist Linda. Ingen av oss hadde forventet dette for deg, er kjempelei meg. Lykke til videre, haaper du kommer deg ovenpaa igjen snart og at dere troester hverandre i denne tiden. Tenker paa deg.

Skrevet

Hei Linda.

Det var veldig trist og høre, men husk at det er veldig vanlig selv om det er en liten trøst.

Jeg har selv mistet i uke 9 og ble veldig lei meg etterpå,men har etter det fått en nydelig datter.

Det som har skjedd dere nå skjer veldig veldig mange, derfor er det lurt og ha det i bakhodet iallefall til man har passert uke 12.

Når dere føler dere klar for det kommer dere til og prøve igjen og da kommer det til og gå fint!

Skrevet

Kjære deg, så grusomt!! Så forferdelig trist dette var, da.. Så utrolig urettferdig at sånt kan skje bare sånn plutselig uten videre.. Kan ikke forestille meg en gang hvor vondt dere har det nå. Mange gode klemmer fra meg!!

Skrevet

Huff da....ikkje for å sei noke stygt til deg no, men når noke er gale, då ordnar som oftast naturen opp sjølv....

Skrevet

Så utrolig trist linda.... sender deg mange varme tanker og trøsteklemmer.......... ikke gi opp, snart er du tilbake...

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive. Synes dette var så trist å lese. Ønsker deg alt godt

Skrevet

Huff nå ble jeg satt ut...........!!!!!!!

Det er så trist når slik skjer...........flere jeg har skrevet med siden jeg meldte meg inn her har mistet.......er så trist og vondt!

Håper og få se deg inne her igjen veldig snart......!!!!

Ta vare på dere selv........!!!!!!

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...