Gå til innhold

noen som liker kjolen min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom meg ikke inn på siden jeg..har lyst til å se!

Skrevet

Nå kom jeg inn:-)

Nydelig kjole, men ikke helt for meg.

Skrevet

Måtte titte, selv om jeg har kjøpt kjole! Nydelig var den! :)

Skrevet

takk:) hvilken kjole har du kjøpt da, TittenTei?

Skrevet

jeg er altså HI, signerte med anonym forrige gang;)

Skrevet

Jeg har kjøpt kjole på brudebutikk. Tror merket het ... jeg husker faktisk ikke i farten. Kjøpte den på brud og bli ny i Ski og det var et ganske ukjent merke. Skal prøve å finne det ut!

Skrevet

Kjolen er fra Eddy Kay. Har vært på hjemmesiden hans, men finner ikke akkurat den kjolen jeg har kjøpt!

Skrevet

nydlig! er vel ikke agape vel? prøvde en veldig lik selv- var faktisk på nippet til å ta den.... men så endte en veninne opp med den da- så den kom iallefall til alteret;)

du blir sikkert kjempefin!

Skrevet

Nei det er ikke agape. Er Eddy K iflg merkelappen på kjolen. Det var kjole nr 3 som jeg prøvde og den satt som perfekt. Den henger nå hos forloveden min :)

Hadde dere en fin bryllupsdag? Noen ting du vil advare mot eller som du i ettertid føler at du ville gjort annerledes?

Skrevet

så gøy ass..:) når gifter du deg da?

Vi hadde en veldig fin bryllupsdag- og en enda flottere bryllupsreise;)

Advare mot.. hm- vanskelig å si egentlig- men må si jeg angrer på at jeg hadde så spesifikke tanker om hvordan alt skulle gå seg til den store dagen.

Selv om det ble en flott dag, var det mye som ble annerledes enn jeg hadde trodd- noen ting må bare tas som det kommer.. ha det i bakhodet:) Og husk at gjestene ikke vet hvordan du har tenkt det inni hodet ditt- de koser seg som regel uansett;)

Det blir nok en super dag!

Er du gravid forresten?

Skrevet

Ja, gleder meg masse! Skal gifte meg 04.08.

Jeg har faktisk ingen tanker /forventninger om/til dagen enda. Håper de uteblir, slik at jeg ikke blir skuffet! Det eneste jeg vil er å kose meg å slappe helt av. Derfor skal ikke vi ha noe veldig stort bryllup og maten blir laget og servert av stedet vi skal være på. :)

Jeg er ikke gravid. Fikk en jente for litt over et år siden!

Skrevet

okei, høres flott ut:) skal se det blir en kjempefin dag.. Blir nok en søt liten brudepike også da tenker jeg;)

lykke til med planlegging ialelfall.. prøv å kos deg mest mulig- ta litt etter hvert! så slipper alt å komme oppå hverandre på slutten!

klem fra meg

Skrevet

Takk for det :) Gleder meg i alle fall masse masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...