Gå til innhold

Plutselig begynt å tisse litt på seg..


små

Anbefalte innlegg

Det gikk som en drøm å slutte med dagbleie..og om natta våkner hun stort sett og går på do, men har bleie på fortsatt..

 

Nå i det siste har hun begynt å tisse litt på seg. Jeg ser at hun må på do, og spør om hun må eller om jeg skal bli med..men nei! Så kort tid etter hyyyyler hun og sier hun tissa litt på seg...

 

 

Hva kan jeg gjøre? Kan jeg gjøre noe? Hun ble 3 år i desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første du bør gjøre er å bare ta henne med på do når du enten til faste tider, eller når du ser at hun må på do. Selv om hun sier nei så tar du henne med. Dette er eneste mulighet til at hun kan holde seg tørr. Så selv om hun sier nei, så bør hun gå en tur på do. Alternativet er jo å ta på bleie igjen en periode, og det behøver ikke være noen dårlig løsning det heller. Joda, jeg skjønner at det vil føles som et stort tilbakeskritt, men det behøver du slettes ikke å tenke. Slike tilbakeskritt er vanlige i forbindelse med bleieslutt, og det vil uansett være for en kort periode. Det vil kanskje ta litt lengre tid å få henne helt tørr, men hun er ikke så gammel enda at det gjør noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :)

Har vurdert bleie igjen, men det vil hun absolutt ikke..så vet ikke helt hvordan det skal gå. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...