Gå til innhold

Da var 2 års dagen her:-(


2 små orkaner

Anbefalte innlegg

Utroligt at det nå er 2 år siden vi måtte gjennemfører en tøff fødsel med viten om at vi ikke ville kunne få beholde gutten hos oss. Eneste og mest dyrbare sted han nå finnes er dybt inne i hjertet mitt hvor han altid vil ha en speciel plass.

 

Dagen er egentlig gått fint uten for mange tårer, men jeg mærker at når nå stillheten senker seg over huset så melder tankene og sorgen seg.

I tillegg er jeg lei for at ingen (selv ikke pappa'en) husket hvilken dag det er idag. Vet livet går videre, men mine nærmeste kunne godt ha husket på det. Han betød/betyder jo veldig mye for meg selv om han ikke fikk leve.

 

I år er tanken på at vi mistet ham nemmere å bære i og med at vi har Hans Emil som er en vidunderlig blid og kjærlig lille gutt som vi ikke ville ha fått om hans storebror hadde levet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne dager er tunge! Vi hadde vår 2års dag 29.oktober... Forstår deg godt når du sier du er lei for at ingen husker dagen... Sånn er det her og..., dessverre! Men jeg HAR vært gravid med en gutt og jeg HAR født han, så jeg vil aldri kunne glemme det! Jeg tenker på ham hver eneste dag! Merkedagene er ekstra tunge!

 

Men jeg lever litt i troen(eller håpet) om at min englegutt lever litt gjennom sin lillesøster!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist at ingen husket dagen, forstår godt hvordan du har det.Vi hadde 2 års dag 20 oktober. Er trist å tenke tilbake på, samtidig som man er taknemmelg for at man har et nytt barn, en vansklig tid.

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...