It's all about me Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 La oss samle Bergen i en tråd, lettere å få oversikt da.
It's all about me Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2007 VESTKANTEN - Renovert og fin. Skinnsofa og leker til eldre barn som må være med inn. Eneste negative er at det altfor mye lys og pynt så lillegutt må sitte en stund og se seg rundt før han vil spise.
It's all about me Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2007 FRIDAYS - Ikke noe stellerom som jeg vet, men betjeningen der er alltid så søte mot barn.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Zupperia (usikker på stavingen) stellerommet var ganske ekkelt når eg var der, men det er store sofaegrupper der og god plass
Mersa og gutta <3 Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 LAGUNEN: Ammerommet der er kjempe fint. Har alltid vært rent og luktfritt når jeg har vært der. To røde skinnsofaer og leker til de eldre barna
mamma og my Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Galleriet: Fin, avskjermet ammekrok med plass til barnevogner. Godt med stelleplass. Kan anbefales!
Rut Bram Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 ERA, 4. etg på Xhibition i sentrum selvfølgelig - brukes mye til DIB-treff... Og kafeen inni gamle Telegrafen, god plass til barnevogn (husker ikke hva den heter).
moo Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Det er sant at de har prøvd å pusse opp, men aldri i verden om jeg ammer babyen min i den stanken av bæsjebleier! Men på Lie Nilssen-kaféen ved siden av Safari finnes det mange diskrete hjørner som passer utmerket til amming.
moo Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 Dette gjaldt amme- og stellerommet på Vestkanten.
It's all about me Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2007 Etter at de forandret på innredningen synes jeg også de har blitt flinkere til å tømme søpla. Før var det helt forferdelig der ja.
moo Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 Jeg hadde blitt glad om man skilte disse to funksjonene i hvert sitt rom da - hvem har egentlig lyst å spise på samme rom som det skiftes bæsjebleier? :fnis:
Kreps-77 Skrevet 5. januar 2007 #12 Skrevet 5. januar 2007 Malabar heter kafeen på Telegrafen. God plass til barnevogn og egen barnemeny m. f. ex brødskive eller varm mat. Greit nok stellerom i kjelleren.
Lisbeat Skrevet 6. januar 2007 #13 Skrevet 6. januar 2007 Cafe Opera er ok. De har barnestoler der. Stort toalett der man kan stelle. Dromedar i Gågaten er veldig kjekk når man kan sittte ute. Cappello er bra når man kan sitte ute.Ok inne også, men ikke plass til barnevogn. Bien Bar på Danmarksplass er grei.Som regel ikke så mye folk der. Heller ikke kjempegod plass til barnevogner.Men kjempekult interiør....
maggimams Skrevet 14. februar 2007 #14 Skrevet 14. februar 2007 Lie Nilsen på Vestkanten er supert for å kombinere amming og en lett matbit. Man kan sitte litt diskret og der er koseleg.
Bonusmamma13 Skrevet 2. april 2007 #15 Skrevet 2. april 2007 Nye Augustin på Galleriet. Eget barnerom med micro
dansejentes mamma Skrevet 13. april 2007 #16 Skrevet 13. april 2007 Jeg liker godt Landmark. Aner ikke noe om stellerommet, men er god plass og deilig atmosfære. Ikke sån kjøpesenter stemning, men litt mer intellektuelt.
eirama Skrevet 14. mai 2007 #17 Skrevet 14. mai 2007 Cafe Aura i Marken har til og med fått pris for babyvennligheten. Men om det er stellerom vet jeg ikke. Litt trangt for barnevogner men, vennligheten er det ikke noe å si på.
Bia-liten Skrevet 25. mai 2007 #18 Skrevet 25. mai 2007 Tidligere Bergensstudent skal på hjemmereise og lurer på: Hvordan er det å ta med små barn (Ei på 1 og ei på 4) på pastasentralen? Og: Har hørt den skal flytte. Når? Mimre.... Mimre.....
It's all about me Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #19 Skrevet 28. juni 2007 Vel, stellemulighetene er dårlige der, men ellers har jeg både ammet lillegutt der og hatt han med da han nærmet seg året.
AneB Skrevet 9. juli 2007 #20 Skrevet 9. juli 2007 Cafè Erna! Super plass til barnevogner, aner ikke noe om stellerom, men søt betjening i alle fall!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #21 Skrevet 18. november 2007 Caffe Italia på Xhibition er et lite barnevennlig sted. I tillegg til at de ikke setter pris på barn i cafeen, sparket de også en ansatt da hun ble gravid. Cafeen har ikke mikrobølgeovn og tillater ikke amming.
--niffi-- Skrevet 16. februar 2008 #22 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har ikke født enno, men var på Kaos i Fosswinkelsgate (gå et hakk opp Nygårdshøyden fra Grieghallen) med stor mage sist uke og da fikk jeg gratis sjokoladekake! Den hyggelige damen bak disken sa de hadde gratis kake til alle gravide og ammende! Har ikke sjekket ut stellerommet akkurat men det var i hvert fall hyggelig velkomst
førstegangs*mamma Skrevet 24. februar 2008 #23 Skrevet 24. februar 2008 augustin på galleriet er veldig fint! + for dem. ammerommene på lagunen liker jeg best. ammerom på galleriet er pene, men du må betale for å komme inn.... xhibition har ikke ammerom.... stellerom med en liten krakk. ikke bra! oasen har også fint stellerom, men litt lite. 2 store gode stoler og micro.
sullemor Skrevet 1. juli 2008 #24 Skrevet 1. juli 2008 Ammerommet på galleret koster ikke penger. Det koster penger å gå på do der, for voksne. De har egne små toaletter for barn, disse koster ingenting (om jeg husker riktig). Men ammerommet koster ikke noen ting. LIker ammerommet på galleriet jeg. De har et fint avlukke med gode sofaer og malerier på veggene. Koselig for små barn. Rolig og fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå