Gå til innhold

blør..


jula

Anbefalte innlegg

noen som har økt blødning ved økt aktivitet??virker som det er slik med meg.har vært hos legen i dag, fant ikke noe galt. skal til UL mandag.er i 6 uke.har hatt blødninger siden 13.des..tungvint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt økte blødninger med økt aktivitet og da sa min lege at jeg skulle ta det med ro.Med meg så bare økte det på og endte i SA. Du har jo hatt blødninger ganske lenge så det kan jo virke som om det ikke er det som skjer. Krysser fingrene for det. Håper det går bra på UL. Har du tatt noen HCG prøve hos legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei..legen tok ikke hcg da jeg var der i går.etter mine beregninger ble jeg gravid rundt 10.des..:-) begynte å blø 13..trodde det var mensen,og overaskelsen var stor da jeg testet pos på to tester kvelden 1.juledag.så jeg har blødd siden unnfangelsen kan man si..underlig det der!tok ny test sist torsdag da jeg er redd for SA/MA, men den var også positiv..:-) tyder ikke det på at det forsatt er noe der inne..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg vil absolutt tro at de postive testene tyder på at du er gravid. I forrige mnd fant jeg ut at jeg var gravid, en uke etter dette begynte jeg og blø, tok først en test som var svakere enn den første ( det var fortsatt hcg i urinen, men mindre). Fortsatte å blø, og noen dager senere viste testen negativ) og jeg fikk påvist SA..... men dine tester viste noe annet!!!! Som jeg skjønte på legen min, er det helt vanlig å blø i deler av svangerskapet. Ønsker deg lykke til!!! siden jeg hadde SA så tidlig i svangerskapet synes legen jeg bare kunne fortsette å prøve denne denne månden - har IKM om litt over en uke- blir spenndene - Håper på å bli September medlem!!!.....det er forferdelig trist å miste, men det er noe positivt i det også, man har fått bevist at man kan bli gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for støtten:-) jeg tenker det samme som deg..at jeg fortsatt er gravid..får ikke helt til at jeg har hatt en SA da testen var positiv..håper alt går bra i morgen,skal bli godt å få avklart ting!det verste er ventingen..:-/ ja,man har ivertfall bevisst at man kan bl gravid:-) lykke til du også!!!!!!!!!!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...