Gå til innhold

Snakk om takknemlighet!


Gjest

Anbefalte innlegg

Det lages ny mur for husverten min rett utenfor vinduet mitt. Arbeiderne mistet strømmen de fikk hos husverten. Og siden han ikke var hjemme kom de og ba om å få kjøpe strøm hos meg. Greit nok. Så gikk strømmen hos meg. Arbeiderne inn til meg igjen, jeg snakket med husvert, fikk tillatelse til å "bryte" meg inn hos han (fordi min sikringboks er inne hos han)for å fikse strømmen. Så tar arbeideren (les:svette,gamle,feite grisen)og begynner å grafse på rumpen min mens han mumler noe om at jo han kan jo ikke varme meg. ÆSJ!

Greit jeg er singel alenemamma, men det er ikke synonymt med desperat! Og grafsing på meg er ikke akseptabel betaling for min strøm! URK! Grøsser fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herrejemini, hva er dette for noe da!!! Hadde laget et helvete for fyren!! Sånt er IKKE lov, uansett singel eller ei. Ta det opp med husverten din og forlang at den fyren blir fjernet. Grisete mannfolk er bare så utrooolig kvalmende..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler litt nå. Snakket med en av de som bor over meg og nevnte det for han. Litt senere kom han ned til meg og spurte om å få låne tlf. Etter å ha snakket i tlf kom han tilbake og sa at han hadde snakket med husverten og fortalt det som skjedde. Husverten er bortreist, men skulle ta tak i det med en gang han kommer tilbake imorgen.

Var jo ikke derfor jeg fortalte det til han da. Jeg geleidet dusten vekk jeg og var ferdig med saken da. Men prøver han seg igjen tar jeg frem alle karateknepene mine :o)

Er litt søtt at gutta oppe prøver å beskytte meg da :-) Ellers pleier menn ofte bare snakke vekk slike episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne menn som den naboen over deg derimot, sånne vil vi ha! Og det kan du hilse ham og si:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...