Gå til innhold

Noen pappaer hær?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært intressant å vite ca hvor mange aktive alenepappaer som er her på dette forumet. Ut ifra det kan man også se hvorfor det er ett flertall av mammaer som skriver sin historie her - og videre kan man konkludere med sat det ikke nødvendigvis trenger å være slik at damene her snakker dårligere om menn en omvendt!!

Men lurer også på hvot mange alenepappaer det egentlig er her.....og hvor gamle de er? hmm...

Skrevet

Er her av og til, har skrevet noen få inlegg, svart noen få, men synes det er så mye negativ som blir skrevet at jeg blir skremt, blir å tenke meg om hvertfall 4 x før jeg svarer på noe...

alenepappa---50/50---godt samarbeid m eks, selv om det var hun som gikk---39---

Skrevet

vel, Alenepappa, nå er du vel litt for negativ du også - er du ikke?? blir du virkelig skremt av av at det er sååå mye negativt her?? jaja.... da synes jeg at du kanskje burde titte innom her litt oftere, for det er faktisk ikke bare negative ting som blir tatt opp her. Det er ting man sliter med i hverdagen eller ting man undres over....(mener å huske t du også skrev noe sånt som at du var i en situasjon som ikke var så veldig OK for deg?) Du er jo også velkommen til å komme med ting som ligge rdg på hjertet, og om du starter med å være litt konstruktiv selv, i stedet for å kritisere - så blir det kanskje bedre etterhvert?

Ha en fin kveld!!

Skrevet

Så flott da! Heldig barn og heldig eks!

Skrevet

Dette spørsmålet kommer opp med jevne mellomrom, men jeg kan melde meg igjen jeg:-)

Er 32 og alene med en jente på 4.

Er enig med alenepappa i at det er mange sytete innlegg om fedre her. Er jo stort sett bare kvinner på forumet så det får man bare rett og slett ha i bakhodet når man leser alle inkeggene, (Ja jeg vet at sikkert mange har gode grunner for å klage på fedrene, så dere trenger ikke enda en gang fortelle hvor ille fedrene er)

Det eneste jeg stusser på er jo at mange har valgt å få barn med disse mennene. Tviler på at alle som beskrives var helt uskyldige lam frem til fødselen for siden å bli en stor stygg ulv 2 sek. etter at barnet ble født.

ELLERS synes jeg det er en del nyttig info her innimellom og også mange bra innlegg

Skrevet

Men det er da vel ganske vanlig å se partneren sin i et annet lys når man har vært sammen en stund,enn når man var forelsket? Og ikke minst utfordres vel foholdet når man får barn,da kommer ofte andre sider frem som man ikke har sett før?!

Skrevet

Nei, du har helt rett! Exen min var ikke noe lam. Når jeg ser tilbake blir jeg så vanvittig sint på meg selv for at jeg lot et annet menneske behandle meg så dårlig!! Men ting gikk opp og ned, babyen var ikke planlagt. Jeg ble allikevel glad da jeg ble gravid, vi hadde vært sammen i 8 år og jeg trodde vi skulle bli gamle sammen. Etter at babyen kom ble alt vanvittig forsterket. Han har klikket tidligere, men veldig sjelden. Han ble så aggressiv og jeg var så sliten. Han banket meg, nektet familien minå komme på barselbesøk, truet med å drepe familien min og meg... Jaja nå gjorde jeg akkurat det du sa var unødvendig, å komme med historien om hvorfor min x er så fæl...;-) Poenget mitt er i alle fall at jeg tar selvkritikk, og at jeg etter beste evne prøver å gjøre det beste ut av en situasjon, som jeg finner mildt sagt vanskelig! Utrolig fint å kunne stikke innom her å lufte tankene litt, leit hvis noen føler seg hetset av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...