Gå til innhold

Hvorfor signerer dere med anonym alle sammen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor gjør du det?

Jeg svarer med anonymt når jeg skriver noe jeg føler er sensitivt for meg. Ting jeg kanskje ikke ville sagt face to face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en smule teit å spørre om det og så signere med anonymt selv da. Jeg skjønner imidlertid at det er mange som svarer med anonymt på enkelte innlegg. Fordi det er så mange som går i strupen på en hvis de ikke er enig, og da er det fint å slippe det peset i ettertid på nicket sitt.

+ at av og til vil en ikke gi ut opplysninger knyttet til nicket sitt, og da er det og fint å kunne være anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sender anonyme over til krangle rommet. eller har dette blitt ett rom hvor de har startet en krangel....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med dere over.... men tenker at det er sikkert en grunn for at noen ikke vil innvolvere seg med kranglefantene :-) - men samtidig være litt anonym og ytre sitt bidrag i en livlig debatt ;-)

 

 

Det er selvføgelig mange som har historier de ønsker å vær anonyme med, og det er jo greit, særlig når det blir så mye tull som det til tider har blitt. Hadde vel vært enklere å skrive med nick om man ikke ble "slakta" for ting man skrev i etterkant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det gjør noe om folk er anonyme når de skriver noe personlig, men når de signerer anonym for å krangle så blir det bare surr til slutt, med anonym 1,2 og 3 osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg vet folk jeg kjenner leser det jeg skriver.

En periode ble jeg sjekket i huet og ræva av ekser til min eks.

Syns ikke det var så jæ**** festlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...