pingu-72 Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Noen som vet? Her spruter nemlig ikke melken, den drypper bare. Lillegutt legger bra på seg, men jeg lurer allikevel.
Tiddelidu Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har ikke sterk utdrivningsrefleks i det hele tatt. Det er kun når jeg har skikkelig melkespreng at det kanskje drypper litt. Jeg vurderte å spørre legen om den sprayen som øker refleksen, for lillegutt sugde så han fikk "søkk" i kinnene og jeg ble sår, men fikk aldri somla meg til det. Amminga gikk seg til. Han har gått bra opp i vekt hele tiden, så han har fått i seg det han skal. Når jeg ser tilbake, så skulle jeg nok tatt den turen til legen for å prøve sprayen..
Hoppetussa Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Du kjenner sikkert at melken kommer, vanskelig å beskrive, akkurat som om det bobler brus inne i puppen. Hvis det ikke kommer melk, ville han nok ha kavet og klaget ved puppen. Det trenger ikke å sprute, men gjør det gjerne om puppen er "full". La inn en tråd her for et par dager siden, der jeg skreiv at jeg har en kraftig utdrivningsrefleks - må klarere et par meter for å være sikker på at den ikke treffer noen... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå