Gå til innhold

Hva syns dere om han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt bedt på mat og vin i kveld til noen venninner som er hjemme på ferie og som jeg bare treffer 2 ganger i året fordi de bor langt unna. Pappaen skulle passe jenta mi på 11 mnd, men han vil ikke komme til meg å passe ho. Han ville ha ho hos seg , og så komme med henne når jeg kommer hjem. Hun har vannkopper så jeg vil ikke ta henne med ut. spesiellt ikke på natta.

Hva syns dere om han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville vært hjemme med småen selv når hun er syk. Hun er viktigere enn venner uansett hvor sjelden en treffes. Og vil ikke faren være der hos deg bør en vel respektere det.

Skrevet

- At han viser samarbeidsvilje

- At han viser interesse for sin datter som vil passe henne utenom vanlig samvær

- At det er høyst forståelig at han vil være hos seg selv.

Han gjør deg en tjeneste. Vær litt mer samarbeidsvillig selv.

Skrevet

ja , men nå har jeg suttet inne i mange mnd, og trenge en pust i bakken for å si det sånn. Dessuten har hun ingen andre symptomer enn vannkopper. Ikke feber, forkjølt eller noe. Kvikk og rask!

Og så vet jeg at han får dame-besøk i kveld , og tror det er derfor han ikke vil komme!

Skrevet

syns dere virkelig at det er rett at han skal dra henne med ut midt på natta i det kalde været?

Da blir jeg heller hjemme.

Og dessuten har har han henne KUN når det passer han :(

Skrevet

og for å legge til... han har henne veldig sjelden!

Under vanlig samvær!

Skrevet

Du skriver selv at jenta er frisk og rask bortsett fra at hun har vannkopper.Herlighet altså, hvor sær kan man bli?? Ta jenta til faren sin, la henne tilbringe natten der. Hent henne imorgen. Se løsninger, se positive ting, slutt og vær så vanskelig..

Skrevet

hmpf...dette er ikke kranglesiden!

Men uansett, hadde hun kunne være dær hele natten, hadde det vært greiit, men han er interessert i å komme med henne til meg midt på natta!

Skrevet

Føler meg ikke vanskelig i det hele tatt! Jeg strekker meg alltid VELDIG langt, men dette syns jeg var litt drøyt av han!

Skrevet

Du får spørre om hun kan være der over natten, hvis det er helt uaktuelt for pappaen må du finne ut hva du vil.

Personlig tror jeg ikke et barn har det så fælt hvis det for en gangs skyld blir vekket og flyttet på. Det virker som om du er sint pga dårlig kontinuitet på samværet, og dermed blir lite samarbeidsvillig selv. Høyst menneskelig, men lite produktivt.

Skrevet

Takk for svar dere!

Blir nok hjemme i kveld ,er vel litt sær da, men syns ikke hun skal bli vekket midt på kalde natten.

Er ikke sint, men blir bare så frustrert av at jeg aldri får gjort noe for meg selv. Trenger liksom å komme meg litt ut og få snakket med vennene mine.

Skrevet

Jeg oppfatter det ikke som at han gjør deg en tjeneste om han har sitt eget barn!! Da gjør jammen meg du han en større tjeneste ved å ha den daglige omsorgen?!?

Forstår deg godt, jeg. Det blir litt latterlig om han på død og liv må levere henne til deg igjen mitt på natten!

Og dere som er så redde for hakking på fedre så vil jeg si jeg mener dette uansett om det gjaldt far eller mor. Den av foreldrene som ikke har den daglige omsorgen er fri til å bestemme over sin egen fritid som de vil, og er rimelig heldige i så måte.

Skrevet

Forstår deg veldig godt!

Syns godt han kunne hatt henne en natt så du fikk komme deg litt ut. Høres ut som at du trenger det. Er selv alenemor og har aleneomsorgen for gutten min. Heldigvis har jeg andre som stiller opp som barnevakt i ny og ne. Hvis ikke hadde jeg gått på veggene!

Man trenger å komme seg litt ut! Det er sunt både for deg og dattra di.

Har du ikke noen andre som kan være barnevakt?

Skrevet

Mye ufortjente innlegg her synes jeg! Om det er hans "tur" til å ha henne, synes jeg det er tragisk gjort å ikke ha henne natten over. Det at han ikke vil komme til deg er en ærlig sak. De fleste blir ikke så syke av vannkoppene, så det er vel ikke noe problem for ham å ha henne natten over? Det er vel datteren hans....

Synd for deg om dere ikke fikk ordna opp, sånne små uteturer med gode venner er uhyre viktig i en sånn hverdag som du har.

Skrevet

Excuse me!!??? Skal man ikke forvente mer av fedre som har omsorg?

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor han bare ikke han sitte hos deg siden hun er syk?

Har selv en litt rar eks som nektet å treffe datteren sin med mindre han fikk det på sin måte, å jeg lot han få vilja si hele tiden for da slapp det å bli krangling å bråk.

Husker snuppa hadde omgangssyken, hun hadde diare,feber og hun spydde. Alikevel mente han at han skulle ha henne på overnatting.

Prøvde å forklare han at hun hadde mistet 2kg på en uke å ikke tok til seg næring, altså at hun var veldig syk å at det var best at hun var hjemme hos meg. Tilba han å komme hjem til meg å at jeg kunne dra bort et par timer så han fikk se henne hvertfall, men neida det gadd han ikke. Det resulterte at han ble så forbanna fordi jeg for første gang på 1år gikk imot han, å han droppet å komme i bursdagen hennes fordi han var sur på meg i et par mnd.

Syns det er greit at barna reiser til pappaen selv om de er litt syke, MEn det finnes jo grenser da. Når ungen er så slapp at den bare ligger på magen din i flere dager å er knapt 1år så syns jeg at det burde respekteres at ungen burde være hjemme.

Skrevet

hei!!! her er et forslag: hvorfor ikke spørre om ho kan sove hos pappaen til i morgen? på den måten slipper du og tenke på klokkaog kan kose deg. og pappaen får litt eksta tid med datteren.

Skrevet

Hei! Håper du koser deg i kveld uansett hvordan det blei. Jeg syns barnefar var litt vel vrang her da som absolutt måtte være hos seg selv OG ikke ville ha henne på overnatting. Er ikke så godt å flytte på en liten unge midt på natta. Syns anonym over her kom med en del ufortjente utsagn.

Skrevet

Hvis jeg skulle gått ut i denne situsjonen så ville jeg enten at han skulle vært hos meg, eller at han skulle hatt henne natten over.

Skrevet

ja han burde tatt litt mer ansvar.. men uansett nå som han ikke gjør det.. du kunne ikke ha invitert besøket hjem til deg da?? kanskje det hadde vært enklere for deg??

Skrevet

Jeg synes det er dårlig gjort av pappaen jeg.....som uansett burde ha vist litt mere samarbeidsvilje overfor deg også. Det hjelper som regel for å beholde en god tone ml foreldrene. Siden du tydeligvis ikke har spøurt han så mange ganger om dette - synes jeg han burde latt barnets beste komme først, og ikke oppføre seg som en "guttunge" selv.

Ser jo at toget ditt allerede har kjørt, men følte bare for å kommentere.

Ha en fin dag.

Skrevet

Hei dere!

Det ordnet seg heldigvis i går!

Pappaen gikk til slutt med på å ha henne på overnatting (for første gang)

Alt gikk bare godt, selvom hun hadde vært våken halve natta. He he, så fikk han kjenne hvordan det er!

I alle fall, så kosa jeg meg skikkelig i går. Er helt enig med ett innlegg lenger opp om at man trenger å komme seg litt ut avogtil.

Føler jeg har mer å gi datteren min nå ;o)

Ha en fin helg da jenter!

Skrevet

så fint det ordnet seg ! selvfølgelig trenger man å komme seg ut litt av og til !

-og jeg synes ikke du er sær...hadde heller ikke syntes noe om å dra barnet mitt ut på natten !

Skrevet

Jeg hadde ikke ville tatt barnet ut midt på natten nei! Hvorfor i all verden kunne han ikke ha datteren sin over natten? Han burde jo være glad for at du gir han mulighet til det. Hvis han nektet å passe barnet hjemme hos meg, og heller ikke ville ha barnet hjemme hos seg til neste morgen, hadde jeg enten skaffet en annen barnevakt, eller blitt hjemme.

Gjest marie-s
Skrevet

Vannkopper er da ikke så gale, jeg hadde nå med gutten min på nattbuss da han hadde det. Hadde ikke noe valg, vi måtte jo komme oss hjem. Hvorfor kan ikke jenta bare være der natten over om du trenger fri da? Er da mye bedre det om du skal drikke også, så slipper hun å oppleve deg beruset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...