Gå til innhold

God helg, alle sammen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg snart pakke snippesken (=PC-veska) og hente Karosnuppa i barnehagen. Hun var så kry og trippet avgårde i morges med dongeriskjørt og knæsje strømpebukser i anledning helgen, he he...

Jeg gleder meg alltid til å hente henne. Hun trives så godt i barnehagen og synger og traller i bilen på vei hjem!!

Ønsker dere alle en fin helg alle sammen, med mye synging og tralling :) Kanskje vi snakkes her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go` helg til deg òg o:)

Ja jeg skal lære mine å bake litt mer selvstendig. Men i dag er det rødvin, FAU og organisering til juletrefest i barnehagen!

Skrevet

God helg til deg og dine og Karomamma:-)))

Skrevet

God helg til deg også! Vi skal i et par barnebursdager i løpet av helgen(dvs ungene skal), og hvis alle er nogenlunde snørrfrie, skal vi igang med svømmekurs på søndag for de tre største. Jeg får nok gå og finne frem badedrakta mi. Kjøpte nemlig en innmari fin svart badedrakt med hvite, slankende horisontale striper på hver side for ettogethalvt år siden....

Gjett hva gubben sa da han så meg i den(fem mnd på vei, rikitgnok:::)?

"Hallå, Keiko!"

Skrevet

God helg ja! Både til deg og dine...... og Keiko!! hehe...

Skrevet

Jeg vil også ønske dere alle kjekke, blide, fantastisk flotte, søte, inkluderende, trivelige, omsorgsfulle, forståelsesfulle, lune, optimistiske, velskrivende, flinke, tøffe og rause jenter en riktig god helg!!

=0)

Skrevet

God helg til alle sammen fra meg!!!!!

:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...