Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Altså jeg tenner jo når vi først er i gang. Men mange ganger ligger jeg bare å irriterer meg lenge også. Det er ikke sånn at når jeg ser han så tenker jeg"han må jeg ha" liksom. Og egentlig er det greit og. Jeg trodde det skulle være sånn jeg. Etter man ble "voksen" og fikk barn er det liksom slutt på den elleville pulinga til enhver tid. Men så skjønner jeg at mannen min har det ikke sånn som meg. Og her inne er det jo også mange som ikke har det sånn. Men er det noen som har det som meg og synes det er greit? For meg er det ikke noe stort problem å ha det sånn. Men jeg tror det kan være verre for mannen min å ikke få den oppmerksomheten han sikkert ønsker seg. Får ikke så mye komplimenter jeg heller altså. Veldig trygge i så fall. Sånn som i dag var du fin! Det er mange grunner til at det har blitt sånn. Men min mann har aldri vært så veldig bra i senga. Nå hadde jeg også veldig mye erfaring fra før og har vært borti noen svært spennede elskere. Men jeg var så forelska at jeg lot det bare gå. Da tente jeg sånn på kroppen hans at jeg skeit i teknikken mer eller mindre. Så fikk vi barn, årene gikk, kroppene forandret seg litt. Og vips så sitter jeg her da. Jeg er ikke typen som lærer opp folk heller. Dette har med kjemi å gjøre eller rytme..Noen ganger grøsser jeg bare og noen ganger er det helt herlig. Noen som kjenner seg i gjen? Blir glad for alle mulige tilbakemeldinger.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 kan lett bli litt sånn ja...noen ganger tar jeg me selv i å tenke...bli ferdig snart...mens noen andre ganger er det helt vilt bra! går veldi i bølger det der hos meg...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Prøv å få mannen din tl å begynne å trene mer. Slik at han kan gjøre seg litt mer attraktiv for deg, siden du brukte å tenne på kroppen hans, som nå er endret endel. Det går ann å hinte frempå uten å si direkte at han må trene for at du skal synes at han er fin. Du kan kanskje ta det på egen kappa, si at du ønsker å trene, men at det vil bety mye om dere kan gjøre det sammen? sånn at det blir enklere for dg å komme deg av gårde. Varierer nok veldig fra par til par hvor mye man er opptatt av sexen etter mange år sammen, og hvor ene kanskje har større lyst enn den andre. skjønner godt at det kan være veldig veldig slitsomt!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Ja det hadde hjulpet det. Jeg er ikke veldig tynn og trent selv men han liker meg sånn jeg er. Han liker litt lubne damer da og tenner på det. Men jeg har alltid falt for tynne menn(hvorfor det mon tro) og jeg har før hatt problemer med å akseptere kroppen min. Så derfor er det så himla vanskelig å stille krav til han. For han han liker lubne kropper, men jeg liker ikke menn med vom liksom. Han har alltid vært tynn han, det er først etter han fikk barn og sånn han har begynnt å legge på seg. Han har faktisk gått opp sikkert 12-15 kg etter vi traff hverandre. Før kunne han spise så mye han ville, men han kan ikke det lenger. Hvordan skal jeg si dette på en pen måte da. Føler det blir så teit siden han lar meg være som jeg er... Men det ligger ikke bare der. Kropp er rent overflatisk. Vel det er litt "ubehagelig" i hverdagen. Det er verre at han er en litt usikker elsker. Veldig av den romaniske typen. Og litt klønete. Er så turn off noen ganger. Orker ikke å behynne å lære han opp. Er ikke så tøff jeg heller. Og for meg er ikke sex SÅ viktig. Dette er mest for han og roen i forholdet. Føler meg kjip når jeg skriver dette. Men alle har vel sitt og det kunne vært verre. Ellers er han jo en herlig mann. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå