Gå til innhold

Så frustrerendes. Vil ikke sove på dagtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sovner i åtte tiden på kvelden og står opp i 10 tiden. Merker at hun blir trøtt utpå dagen, men sove, nei det skal hun ikke. Sovner av og til med puppen,eller hvis jeg setter vogna ute. Men det er max en halv time, så vokner hun. Blir da overtrøtt senere på dagen og bare gråter og gråter. Sovner i bil og hvis jeg går tur. Men når jeg kommer hjem så vokner hun for jeg må ta vogna opp noen trapper.

Blir irritert når hun ikke kan sove når hun er trøtt................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Same problemet har vi. Tok det opp med hs og hun sa bare: "kan dere ikke bare trille tur når han skal sove da?"

Ikke så lett når han trenger minst tre lurer ä 1 time eller mer, men rådvill og frustrert vandrer jeg i vei...:)

Skrevet

Høres ut som Lukas før han ble 2 mnd! Er hun gammel? Nå kan jeg sette vognen ut og der sover han i alt fra 2-5 timer! Og inne så plutselig så sover han under babygymmen ol

Skrevet

Lurene inne er på max 1 time!

Skrevet

Hun er 4 måneder og har alltid vært sånn så og si. Er ikke så gøy å gå tur i plaskendes regn flere ganger for dagen

Skrevet

Kan du ikke vugge henne i vogna til hun sovner, så har du babycaller i så du hører henne? Så fremst du ikke bor midt i en storby uten altan eller no :-)

Skrevet

Slik har Malin også vært siden hun var født. Nå er hun 5 mnd, og sover stort sett 3 ganger på 30 min. Noen ganger kan en av søvnene være på 1 time.

Har prøvd det meste, uten at det hjalp. Tidligere ville hun helst ikke sove i det hele, men som sagt nå sover hun 3x 30 min.

Nå virker hun mye mer uthvilt enn tidligere også. Mulig noen barn bare sover mindre. Bedre om hun sover disse 30 min enn ingen.

Siden hun sover i vogna og bil, hva med 1-2 trilleturer (evt billturer) om dagen, evt. ta inn vogna/bilstolen og prøve det? Vesla her sovner når hun ligger i vogn-bagen inne og vi "vugger/gynger" på den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...