Gå til innhold

Farmor.. *sukk*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farmor sier alltid til sønnen vår når hun løfter han ol at "du har så dumme foreldre du, tror de vet best hvordan du skal ha det" og andre ting i samme gate. I tilleg nekter hun plent å respektere hvordan dietten hans er. Han har bla melkeallergi, likevel dytter hun i han gele med vaniljesaus hver gang hun ser ham. Det fører til diare, vondt i magen og utslett. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre lenger! Synes hun er veldig respektløs..

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ut fra at dere har prøvd å forklare henne, men at det ikke nyttet?

Hva med

1. Å la henne ta seg av ham når hun har gott ham diare og magevondt?

2. Å skaffe legeerlæring på at han ikke tåler det?

3. Ta henne med til legen og be ham forklare hva hun gjør mot barnebarnet sitt?

4. Passe på som en smed når hun er tilstede og inndra alt som minner om melkeprodukter.

Skrevet

Eller rett å slett bare si at dersom hun ikke kan la være å gjøre guttungen syk, kan dere ikke lengre komme på besøk!

Skrevet

hadde sagt det samme som stratos...

Skrevet

Svar tilbake med samme mynt neste gang så får hun seg en skikkelig bakoversveis. Ha din sønn på fanget og si til han: " Farmor vil så gjerne holde deg og dulle med deg, hun tror hun vet best! Men stakkars gammle farmor er jo blitt en gammel dame som ikke helt hvet hvordan ting gjøres og hva som er best for deg..."

Tar hun det for ille opp kan du jo bare si at du spøkte...

Skrevet

Holder en knapp på rådet til Stratos jeg og!!

Ærlig talt, hun må da forstå at det er gutten som blir skadelidende!! *fres*, blir så irritert, akkurat som hun overhører deg for å vise at hun bestemmer hun og - bare her blir det veldig ekstremt, siden gutten din blir syk.

Jeg ble fryktelig irritert her om dagen, da vi var samlet flere familiemedlemmer pga bursdag. Svigermor satt med gullet på fanget, og når småtten tittet seg rundt sa hun "der er pappa", "der er tante", "der er farfar" etc. Men hver gang han kikket på meg kom det "der er maten din ja!" Ble så irritert etterhvert at jeg slengte ut at jeg var da litt mer enn det og!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...