Gå til innhold

Holmsbu spa i juni


Maud

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort et forsøk på å være reisearrangør og har gjort en foreløpig bestilling på Holmsbu 1. juni til 2. juni. Det passer ikke for alle, så jeg prøver meg her på en opptelling på hva som passer best for flest. Alternativet er 8. juni til 9. juni. Hvis vi bor minst 4 personer i villa med plass til 6 (det er er 3 soverom i hver villa), koster det 1295,- pr pers med halvpensjon. De som vil ha behandling, må bestemme seg for dette nokså raskt slik at det kan bestilles. Gå inn på www.holmsbuspa.no og se om det er noe som frister...

 

Jeg vet at mange (hele 18 stk) har sagt tidligere at de er interesserte, hvordan ser det ut nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi da, ser i kalenderen min at jeg skal til Madrid på søndag 10/6 og utover den følgende uka... Ja ja, den tid den sorg. Notér meg i hvert fall som veldig lysten den siste datoen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser til Hellas 9.juni så det er uaktuelt for meg også:-)

Hva med april-mai evt. Kanskje mange som har ferie i juni.......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje folk har ferie så tidlig? Jeg tenkte det var trygt jeg. Skal vi holde på 1. til 2. juni da og ha 27. til 28. april som alternativ? Da haster det mer å bestemme seg. Med så mange var det ikke mulig å få behandling til alle før i slutten av mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreslår at dere holder på første helgen i juni og ser om de fleste kan da! He he, jeg kan ikke 27. til 28. april heller, da skal jeg til Riga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en travel dame, du! Da holder vi på 1. juni og ser. Hvis det er mange andre som ikke kan, får vi lete etter alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at jeg kan få det til den første helgen i juni - må sjekke når jeg har jobbehelg først. Senere i juni kolliderer det med skoleslutt, ferie og you name it...

Men april hadde passet enda bedre, altså... c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så passer 1 til 2 juni dårlig. Har en veldig sentral rolle i arrangemanget av askerlekene den helgen.Er dermed opptatt med friidrett både lørdag og søndag.

 

Men nå bor jeg jo ikke så langt fra Holmsbru. Så jeg kan jo ev komme og spise middag sammen med dere?

 

Stemmer uansett for at klættis skal kunne, det var hun som kom med idèn og fortjener det, med tanke på alt hun gjennomgår for tiden. Hvis hun orker da?

 

Takk Maud for at du tar på deg bestiller rollen:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God du Ronja:-)

Jeg har lyst allerede neste helg jeg, men planlegging er helt umulig for oss om dagen......en dag av gangen og sånn er det bare. Så de andre får finne en helg som passer flest mulig, så er jeg med om det går:-)))

 

Men du MÅ jo være med da!!! Kanskje vi får ta en egen spa-utflukt rett og slett:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med midten av april? Eller midten av mars? Juni høres så lenge ut til. Koselig om gulroten kunne ha vært litt nærmere...

 

Har uansett veldig lyst til å delta, men har 7 åring som fyller år 9. juni så den dagen passer dårlig. Første helgen på juni kunne kanskje gå, men våren på Holmsbu frister altså mer... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går kveld snakket vi litt om å ta det rundt Klattens 40 årsdag i mars - og ha utdrikningslag for Snulder og Dritgrei samtidig. Vi syns også det ble så lenge å vente, og ville ha gulrota vår fort... c",=

Midten av mars er joikke så lenge til...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...