Gå til innhold

Noen spm om Orgasme .....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ett "luksusproblem" ang min orgasme. Jeg kommer alltfor fort, spesiellt hvis jeg onanerer selv. Skulle gjerne ha holdt på lengre før det gikk for meg.. Går det ann å trene opp dette slik som mange menn får tips om..?

 

Det andre problemet er at når det først har gått for meg er jeg helt ferdig. Da kan han ikke ta på meg mer, men gjerne putte den inn da. Men jeg kommer ikke mer enn denne ene gangen. Det er faktisk slik at har jeg onanert tidligere på dagen, kansje 5-10 timer før så kommer jeg ikke igjen den dagen.

 

Det som er så kjipt med dette er at jeg aldri orker lange sexakter. Er litt som en mann her altså, ferdig på 5 min.. jeg vil jo gjerne ha sex hele natten jeg. Blir veldig fort sår og øm også hvis han bruker for lang tid på å komme..

 

Noen som har noen tips og råd, eller har det på samme måte selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, det tar meg ikke mange minuttene å komme. Etterpå er det slutt. Det blir ømt, og etterhvert sårt hvis han skal komme etter meg.

Flere runder blir det lite av for tiden, men jeg har vanligvis ikke noe problem med å komme flere ganger i løpet av en dag. Like etterpå er det derimot forbudt å røre meg, både puppene og mellom bena.

 

Løsningen for oss er null klitorisstimulanse (jeg kommer ikke uten) før han er på randen. Da kommer vi oftest samtidig, og er ferdige med hele greia..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...