Gjest Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Nå har jeg begynt å komme opp i litt ordentlige porsjoner grøt til lillemann (han elsker det forresten, sitter og ler høyt og putter skjea i munnen, så søt...). Lurer nå på hva som skjer med mm-produksjonen? Går den ned når han blir mer mett på grøt? Det er kanskje meningen? Hmmm...
snull Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Tror dette regulerer seg selv ja.....har ihvertfall gjort et hos med...har mindre melk nå etter at snuppa har begynt med mer fast føde(8mnd). Ammer henne(les;prøver så godt jeg kan )før hvert måltid, men det er langt ifra alltid hun er interessert - vet vel at det kommer grøt/middag etterpå uansett da;) Når de spiser mer annen mat vil de ikke ha så stort behov for mm som tidligere og vil naturlignok bare forsyne seg med det de trenger/vil ha...og produksjonen er deretter Men selvfølgelig, alle de små er forskjellig, noen bare digger puppen og vil ikke gi seg selv om de får mer fast føde, mens noen velger helt å droppe puppen....! Snuppa her suger godt morgen og tidlig og sen kveld, og jeg merker at når den tiden nærmer seg får jeg mer melk i puppene, mens de på dagtid, når hun ikke er interessert, bare er noen slappe bukselommer .........tørt som i ørkenen!! Kroppen er et fint maskineri, ordner det meste selv
Hoppetussa Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Mm-rpoduksjonen regulerer seg selv ja. Lurt å gjøre som innlegg over her ja, gi pupp før grøt - om du klarer! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå