Gå til innhold

Organisasjonstalenter - SE HER!!!


Attpåklatten:-)

Anbefalte innlegg

Vi har snakket om at vi kunne tenke oss en tur på Holmsbu i løpet av våren. Føler pr dd at jeg ikke kan ta på meg oppgaven med å organisere dette av naturlige årsaker som de fleste av dere vet.

Ønsker selvfølgelig å bli med om det passer, og kan bidra på mitt vis, men om noen melder seg til å organisere happeningen, så bukker og takker jeg dypt!!

 

Så jenter, meld dere gjerne!!!

 

 

 

ps. Det var jo en suksess med Karomamma & Strikkballen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trenger noe annet å tenke på og kan organisere litt akkurat nå. Gikk tilbake til den gamle tråden og sjekket, der var det 18 som sa de var interesserte. Det er jo alltids noen som faller fra, tok derfor utgangspunkt i 15. Jeg ringte Holmsbu og holdt av villaer (der er det plass til 6 i hver, innebærer dobbeltrom). Hva synes dere andre andre, er vanlige hotellrom bedre? I villaer koster det 1295,- pr person med halvpensjon hvis det bor minst 4 personer i hver villa. Jeg har gjort en foreløpig bestilling fra 1. juni til 2. juni. Hvis alle skal ha behandlinger, må dette bestilles snart. Dere kan gå inn på www.holmsbuspa.no og se selv hva de tilbyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, så flott da!!!

Høres jo helt topp ut med villaene og prisen med halvpensjon er vel ikke ille tror jeg:-) Og når det er i juni, så kan vi jo kose oss litt utendørs også:-) Hørtes supert ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, Maud!! Da slapp jeg denne gangen :)

 

Det som er INNMARI dumt, er at jeg ikke kan den helgen. Har spillejobb i Oslo torsdag 31. mai og fredag 1. juni. Sånn er det bare - det ville være en umulig oppgave å organisere noe etter min kalender. Jeg får bare trøste meg med at sånn er det å være populær, hi hi..

 

Men men, jeg blir med neste gang altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maud, er det mulig å finne et par tre alternative helger, slik at flest mulig kan bli med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attpåklatten har vært inne og klattet litt på nicket sitt men lover å ikke gjøre det mer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er klart det er mulig. De to helgene før er det 17. mai og pinse, helgen før der kan ikke jeg selv, så den droppet jeg... Det var ikke fullt allerede nå, hva med å tenke enten 1. til 2. juni eller 8. til 9. juni? Jeg lager en ny tråd og foreslår dette og så får vi gjøre en opptelling på hvem det passer for når.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...