Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min datter på 4 venter i stor spenning på det faktum at hun skal bli storesøster.

hun har dukker som hun ammer, skifer bleier på og ammer, går turer og slik.

vi har et veldig åpent forhold til dette her hvor hun kan spørre om hva som helst og jeg og den vordende far svarer så godt og sannferdig som vi kan.

her en dag satt datteren min og jeg og spiste middag alene da hun sier til meg det at "mamma, jeg elsker deg masse-masse"

jeg svarer selvfølgelig av hele mitt hjerte at "mamma elsker deg masse-masse oxo" (litt hormonell og tårevåt av glede).

hvorav en setning kommer senere,.... "men når babyen kommer vil du elske meg bare bittelitte grann".

jeg er ganske sjokkert og sier til henne at det er langtfra tilfelle og hvordan hun kan ha kommet seg fram til den konklusjonen!

da sier hun det at de har hatt om kroppen i barnehagen og da har de sett på et bilde at hjertet ikke er større enn sånn og sånn, og siden hjertet da er så lite kan jeg umulig ha plass til å elske både henne og den nye babyen like mye!!

skal si dere at hun hadde en tårevåt mor som trykket barnet sitt opp på fanget og forklarte innstendig og heftig det at hjertet vokser etterhvert som det får nye mennesker å elske...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh helledussen. Jeg sitter her med tårer i øynene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...