Gå til innhold

Hvorfor er det så vanskelig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min mann "fridde" til meg for over to år siden, og vi bruker forlovelsesringer. Vi har ett barn, en til om noen mnd, hus og to biler. Men når jeg spør han om bryllupsdato sier han: "Når jeg blir voksen"..

 

Hva er nå det for slags svar?

 

Han sier bare at han ikke er helt klar for bryllup ennå, men at han elsker meg over alt, og at vi SKAL gifte oss, men han vet bare ikke når.. Jeg blir helt forvirret?! Hva med barna og alt annet som vi har sammen? Vi er 26 år, og ung i sinnet..men HALLO??! Når er man egentlig voksen da?? Våkner man bare en dag og tenker: Nå er jeg voksen? javisst..

 

Kan det være at ingen av kompisene har kommet så langt ennå? Eller er han usikker på om det er jeg som er "den rette" plutselig? Jeg har foreslått bryllup i 2008, og i 2010. Men nei..

 

Jeg føler meg bare forvirret, og blir bare mer og mer usikker på meg og forholdet vårt når jeg aldri kan få konkrete svar. Jeg er jo fornøyd med alt vi har sammen, og jeg stresser ikke så mye med selveste bryllupet. Vil bare så gjerne ha en dato..og tryggheten rundt det hele..

 

Huff..dette ble skikkelig sytete.. Håper bare noen vil gi meg noen gode råd!?! Er lei av å vente...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du forsøkt å forklare han hvordan du tenker og hva du føler?

 

Dersom du ønsker å gifte deg pga tryggheten, så går det an å ordne seg "trygghet" på andre måter, feks samboavtale, forsikring med begunstiget osv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi forlovet oss og satt datoen til en gang i 2050 den gangen, vi var litt usikkre på om vi ville gifte oss.

Men jaggu snubla han ikke og gikk på kne nyttårsaften gitt ;o)

Så da blei datoen bråbestemt og det meste er i boks alt, etter 5 dager :)

 

Fri til han og be om en dato mange, mange år fram i tid, så skal du se han begynner å tenke litt på det :)

Høres ut som om han ikke vil være førstemann ned kirkegulvet.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...