Gå til innhold

Hvem av januardamene har født nå? u/t


sissi har fått leonhard

Anbefalte innlegg

Jeg fødte en søt liten jente i går på Riksen og reiste hjem fra sykhuset i går kveld. Navnet er fortsatt hemmelig, for vi vil gjerne vise henne til familie og venner før vi røper navnet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fødte vår vakre Julie 090107! 6 dager over ul-termin, og 8 dager voer mensterminen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt kom til verden 26.desember, 3 1/2 uke før termin 19.januar. Han var 3375g og 50cm, så det var nok bra at han ikke ble inni magen helt til termindatoen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullklumpen kom til verden 11.01.07. 5 dager etter menstermin og 3 dager etter UL-termin. Han var 4146g og 50 cm, 36,5 cm rundt hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fikk gutten vår 1 des. i uke 34,5. han var 2210g. 6 dager på sykehus før vi fikk komme hjem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ei sjønn lita tulle den 10.januar. Hadde termin den14... Så nå bare koser vi oss masse...

51 cm og 4190g

Lykke til alle som har fått sine små og MASSE lykke til, til dere som ennå VENTER......;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullefamilien fikk et nytt medlem i Ingvild torsdag 18. januar kl 1839. Hun var 3880g, 52cm lang og 37cm i hodeomkrets. Terminen var 10. januar.

 

Hilsen fra verdens lykkeligste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har! Julie ble født 9. januar, 6 dager over termin. 3110 gram, 48 lang og 34 cm i hodeomkrets! Så vakker atte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte Thea 10 januar kl 23.58...

Hun kom 14 dager før termin og veide 3170gr. og 50cm.Alt gikk bare fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk gutten vår 13 januar, tre dager etter termin og etter nesten 28 timer i fødsel... phew... Men det var verdt hvert eneste sekund da vi endelig fikk møte gullet vårt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL termin 18 jan, og mens termin 15 jan. Prinsen kom på mens termin, og nå bare koser vi oss med barseltiden :).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg fikk gutten vår, John Albert, akkurat på termin den 14. januar. Klokken 00:25 ankom han etter 26 timer med rier.

 

Nå har vi vært hjemme en uke og alt er bare deilig. Han spiser, raper, sover og skriker litt når han vil ha mere mat. Men han gulper en del da. Så det går en del gulpekluter i løpet av døgnet.

 

Lykke til dere som ikke har født ennå. Gled dere. Etter at den lille kommer ut er all smerte glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har!

Gutten kom på termindagen 15. januar, etter enda flere timer med rier enn Nyttårsraketten over her... Hardt da det sto på, men du verden så nydelig han er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte 14. januar, to uker før termin. Vår prinsesse, Martine, var 45 cm og 3190 då hun ble født. Vi koser oss masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...