Gå til innhold

Ny her!


2gutter&2jenter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Hei!

 

velkommen til oss!

Jeg er 8 uker på vei og har termin 16.august.

hvordan er formen din da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en del kvalme og hodepine, men har også ligget hele julen med influensa (jippi), og begynner å komme meg nå. Men i dag holder jeg meg hjemme fra jobben, var der i går men ble veldig sliten. Er litt ego og prinsesse for tiden... Humøret er faktisk ganske greit (mener jeg nå selv da hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg er også ny her idag :)

Lo litt da jeg leste at du "er litt ego og prinsesse for tiden" for akkurat sånn er jeg også... og vanvittig kvalm og sliten...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen!

Har foreløpig termin 13.08.07. Tjihi, måtte le av kommentaren om at noen av oss er litt "ego og prinsesser" for tiden. Er utrolig kvalm og trøtt for tiden... Går i full jobb, og har ei jente på 6 år som også krever sitt, og når hun er i seng om kvelden er det bare å flate rett ut på sofaen.....og slik går dagene:o) Krysser alle fingre for at det i hvertfall retter seg etter uke 12-14......"bare" 3-5 uker igjen;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper det du med god grunn flater ut på sofaen om kvelden med ei berte på 6 også ja...det hadde i allefall jeg gjort...ennå jeg bare har en hund så gjør jeg det også...

Nå sitter jeg på jobb og har allerede vært og kastet opp 3 ganger...festlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...