<3 mirakelbarna <3 Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Etter en "kjempekontroll" på sykehuset med overlegen og faglig ansvarlig jm på fødeavd, ble det bestemt at jeg må starte med Fragmin (blodfortynnende sprøyter). Har egentlig ikke noe problem med sprøyter men disse må jeg sette på meg selv.... Gruer meg så jeg er helt kvalm.... Noen som har noen tips om hvordan jeg skal klare å motivere meg for dette 2 ganger om dagen...
endaeintrønder Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 sjønne ka du mene,etter mine ryggoperasjona,mått æ sett sånne sprøyta i magen sjøl,å d va itjnå arti nei!!anbefale dæ t å få nån t å gjør d for dæ,søstra mi gjor d hos mæ da..eller sjå på tv,nå arti der,d gjor æ me min 1 operasjon:) lykke t!
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Det går så fint at ... Jeg går å på fragmin sprøyter to ganger om dagen. Grudde meg veldig til å sette di men det er ikke så vont å ta di som jeg trodde.. Det går nok bra )) lykke til :=)))
Linchen Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Dette klarer du sikkert fint. Men - hvis du er som meg så synes jeg det er best at andre setter dem. Jeg gikk på legekontoret hver morgen da sprøytene rundt prøverørsbehandlingen skulle settes. Veldig greit, gjorde bare en avtale med kontordamene der, så satte de en sprøyte på meg med en gang de kom om morgenen. Kanskje du kan få til noe lignende? Ellers så satte mannen min sprøytene i helgene - han var med og fikk litt opplæring av jentene på legekontoret en gang. Det gikk så bra! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå