Gå til innhold

vold og brudd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter så fryktelig etter bruddet med mannen min. Etter nesten 9 varierende år, endte det med at jeg og babyen dro på krisesenter hvor vi ble boende til han flyttrt ut. Dette er et halvt år siden. Sliter fortsatt veldig, plages av dårlig samvittighet. Jeg elsker ham fortsatt, men hater han også. Vet at det aldri kan bli oss, selv om han gjerne vil. Hvis jeg går tilbake dør jeg! savner så mye, er så lei meg, hele livet er bare dritt!! Har jo datteren min, og hun er fantastisk skjønn, ønsker henne bare det beste. Klarer å holde masken mens hun er våken, men så fort hun sovner bare gråter jeg. Er så sint på alt og alle. Er nesten ikke noe vits å leve for alt er så jævlig. Alle dager er ikke som denne, og noen ganger tror jeg alt kan bli bra med tiden. Dette var virkelig ikke slik jeg så for meg livet mitt...

Det jeg egentlig lurer på er om noen har hatt eller har det på samme måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke opplevd det som du har opplevd, men vil bare råde deg til å holde deg sterk for barnet ditt sin skyld, fordi det er hun som er det viktigste i livet ditt, IKKE han!

Vil også anbefale at du snakker med noen, f.eks noen på krisesenteret, henvisning til psykolog fra fastlegen din, eller rett og slett snakk med helsesøster på helsestasjonen som tilhører datteren din.

Det å gå rundt med sinne,dårlig samvittighet og tristhet er så nedbrytende for deg og datteren din, og dere blir gående i en vond sirkel.

Når det er sagt, vil jeg også påpeke at vi her inne dessverre ikke har den kompetansen du trenger, men du har all støtte her inne!

Lykke til, dette vil du klare å komme deg gjennom!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...