t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Dere som har barn med en som er mørk: ble barna født med blå øyne? og når i tilfelle ble de brune, hvis de ble det? lille jakob har ørke gråblå øyne- men vi regner med at de blir brune, da både jeg og pappan har brune øyne....... er spent på når.......
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Hei! Jenta mi hadde helt svarte øyne da hun ble født, men hun er ganske mørk.De er mørke brune nå. Lillegutt hadde blå æyne da han ble født! De ble brune da han var noen mnd gammel, husker ikke helt når, men etter ca 2mnd kanskje? Jeg har grønne og pappaen brune. Han er ganske lys ennå, men de blir mørkere etterhvert. Hvor er pappaen fra?
Alya Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 datteren min hadde mørke blå/grå/svarte øyne når hun ble født. Brune etter 1-2 uker.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Jeg tar meg friheten til å svare ( er selv "mørk", men gift med en "hvit"). Sønnen var hadde blå øyne i ca 3-4 måneder, ble så brune.
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Han jeg har barn med er ikke mørk, men likevel afrikansk og med brune øyne og svart kruset hår. Mer arabisk av utseendet. Jenta vår ble født med veldig mørke øyne med en ubestemmelig farge. De ble brune litt før hun var 1mnd gammel. (jeg selv har grønnblå øyne)
*gurimallaika* Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Bare ta deg den frieheten senere og du... Du er velkommen her hos oss.
*gurimallaika* Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Guttungen ble født med mørkegråe øyne. Husker ikke helt når de ble brune, men mener forvandlingen startet da han var rundt 4 måneder. Husker bare at jeg plutselig oppdaget at han hadde fått mørke brune øyne. Nevnte det for TobiDad og fikk til svar at det hadde han hatt en stund. Jeg har blå øyne og faren har brune.
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2007 Takk for mange svar Er spent jeg, gutten er 1mnd men har altså fortsatt denne mørk grå/blå fargen.... pappan kommer fra syria- er altså arabisk, men ikke veldig mørk... men han har jo mørkebrune øyne da, og jeg har sånn vanlig brune... men vi har begge blå øyne i slekta.... håper han får brune jeg da mannen min håper han får blå
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 hei! ja begge guttene ble født ,med brune øyne
~**nuttis**~ Skrevet 6. januar 2007 #10 Skrevet 6. januar 2007 Er gift med en fra tyrkia.Har 2 barn sammen.En med brune(var bå m/brune spetter frem til 3 år).En med klare blå(er 13 mnd),de forblir blå.Jeg har blå og mannen brune.
Mamma`n til turbo Skrevet 10. januar 2007 #11 Skrevet 10. januar 2007 Hun ble født med mørkeblå øyne, men de forandret seg til mørkebrune da hun var ca. 6 mnd gammel. Jeg har forøvrig blå øyne og pappaen brune.
Mamsen86 Skrevet 14. januar 2007 #12 Skrevet 14. januar 2007 Datteren min er litt over tre mnd nå og øynene er knall blå.. Pappaen er fra pakistan, så han har jo mørke brune øyne og det samme har jeg..
Lille L Skrevet 14. januar 2007 #13 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har grønne øyner og pappaen har mørke brune.. Jenta våres ble født med mørke øyner men har begynnt og bli grønn-brune nåå..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #14 Skrevet 14. januar 2007 Pappaen og jeg har brune, jenta vår har blå.
1stor1liten =) Skrevet 15. januar 2007 #15 Skrevet 15. januar 2007 pappaen er fra chile og har brune øyne, jeg har blå. jenta vår har blå øyne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå